تعمیرات دوربین سونی

تعمیرات دوربین سونی یکی از بخش‌های اصلی نمایندگی دوربین سونی در ایران و قلب تپنده این مرکز به شمار می‌آید. در این صفحه؛ شرح کاملی از فعالیت‌ها و شرح عملکرد واحد تعمیرات دوربین سونی ارایه می‌گردد.

 
معرفی واحد تعمیرات دوربین سونی
واحد تعمیرات دوربین سونی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ارایه خدمات پس از فروش برای خریداران دوربین عکاسی سونی به شمار می‌آید. خدمات نمایندگی دوربین سونی؛ بدون وجود واحد تعمیرات دوربین سونی؛ فاقد پشتوانه لازم برای ارایه خدمات مطلوب است و در واقع این بخش؛ برگ برنده نمایندگی دوربین سونی در ارایه خدمات مطلوب است.
اگر چه در فناوری تولید دوربین از بهترین و به روزترین شیوه‌ها استفاده شده است اما در هر صورت بروز ایراد در بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی دوربین، امری اجتناب ناپذیر به شمار می‌آید. در خرابی‌های دوربین؛ علل و عوامل زیادی دخیل هستند و در اکثر موارد؛ بی‌دقتی کاربر در استفاده از دوربین عکاسی سونی؛ عدم دقت در استفاده از دوربین در محیط و شرایط مناسب به همراه حوادث و سوانح ناخواسته موجب از کار افتادن بخش‌هایی از دوربین می‌شوند که در این شرایط واحد تعمیرات دوربین سونی‌؛ اصلی‌ترین مرجع برای بازگرداندن یک دوربین به زندگی به شمار خواهد آمد.

عمده‌ترین تعمیرات قابل انجام در واحد تعمیرات دوربین سونی عبارتند از :
تعمیر تاپ کاور دوربین سونی
تعمیر جک HDMI دوربین سونی
تعمیر جک هدفون و میکروفون دوربین سونی
تعمیر دایل مود دوربین سونی
تعمیر رابط کابل USB دوربین سونی
تعمیر دایل تنظیم سرعت شاتر دوربین سونی
تعمیر دایل تنظیم دیافراگم دوربین سونی
تعمیر مانت لنز دوربین سونی
تعمیر واحد شاتر الکترونیکی دوربین سونی
تعمیر سنسور تصویر دوربین سونی
تعمیر قسمت اتوفوکوس دوربین سونی
تعمیر قسمت کارتخوان دوربین سونی
تعمیر بورد اصلی دوربین سونی
تعمیر صفحه نمایش (ال سی دی) دوربین سونی
تعمیر ویزور الکترونیک دوربین سونی
تعمیر عملکرد لمسی واحد ال سی دی دوربین سونی
تعمیر دوربین سونی
تعمیر دوربین سونی
تعمیرات دوربین سونی


دوربین‌های سونی یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های عکاسی و فیلم‌برداری در دنیا هستند. اما همانطور که هر دستگاه دیگری نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، دوربین‌های سونی نیز ممکن است با مشکلات عملکردی مواجه شوند. 
یکی از معتبرترین نمایندگی‌های تعمیرات دوربین سونی در ایران، سونی ایده آل است که به عنوان نمایندگی اصلی تعمیر دوربین سونی فعالیت می‌کند.​​​​​​​


مراحل تعمیر دوربین سونی

1. تشخیص مشکل

قبل از هر چیزی، باید مشکل دقیق دوربین خود را تشخیص دهید. آیا مشکل در عدسی، حسگر تصویر، یا قطعات داخلی دوربین است یا خیر؟


2. تمیزکاری و نگهداری

یکی از راه‌های مهم برای بهبود عملکرد دوربین سونی، تمیزکاری منظم و نگهداری آن است. پاک کردن لنز، حسگر تصویر و صفحه نمایش می‌تواند تاثیر مهمی در کیفیت تصاویر داشته باشد.

3. بررسی نرم‌افزار

اگر دوربین شما با مشکلات نرم‌افزاری مواجه است، باید آخرین نسخه نرم‌افزار دوربین را نصب کنید. همچنین، تنظیمات دوربین را به طور منظم بررسی کنید و به روز رسانی کنید.

4. عوض کردن لنز

در صورتی که لنز دوربین دچار مشکل شده است و تعمیر آن ممکن نیست، بهتر است لنز را تعویض کنید. انتخاب لنز مناسب برای نیازهای عکاسی شما می‌تواند کیفیت تصاویر را بهبود بخشد.

5. تعمیرات پیشرفته

اگر مشکل دوربین شما پیچیده‌تر است و نیاز به تعمیرات پیشرفته دارد، بهتر است به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید. تعمیرکاران ماهر می‌توانند مشکلاتی که شما نمی‌توانید حل کنید را تشخیص دهند و تعمیر کنند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید تعمیر دوربین عکاسی سونی خود را به دست کارشناسان مجرب ما (سونی ایده آل) بسپارید..

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

تعمیرات دوربین سونی Sony Alpha a9 II

تعمیرات دوربین سونی Sony Alpha a9 II و تمامی دوربین‌های رده a9 در واحد تعمیرات نمایندگی دوربین سونی انجام می‌شود. دوربین سونی Sony Alpha a9 II یک دوربین فول فریم و میرورلس (بدون آینه) از کمپانی سونی می‌باشد که در درون بدنه آن از یک سنسور 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS استفاده شده است.
این دوربین با قدرت عکاسی متوالی با سرعت 20 فریم بر ثانیه و با برخورداری از یک شاتر الکترونیکی پر قدرت یکی از جدیدترین دوربین‌هایی می‌باشد که خدمات پس از فروش آن در واحد تعمیرات دوربین سونی؛ در نمایندگی رسمی سونی در ایران ارایه می‌شود. 
دوربین سونی Sony Alpha a9 II دارای 693 نقطه اتوفوکوس از نوع تشخیص فاز است که این نقاط به همراه هم تقریبا 93 درصد از کل کادر تصویر را پوشش می‌دهند. دامنه حساسیت ایزو این دوربین 50-204,800 می‌باشد؛ همچنین باید توجه نمود که دوربین سونی Sony Alpha a9 II قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K نیز است.
این دوربین دارای یک استابیلایزر پر قدرت 5 محور است و یکی از حساس‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌آید. تعمیرات مرتبط با قسمت استابیلایزر دوربین‌های فول فریم یکی از علل مراجعه به این واحد در نمایندگی دوربین سونی به شمار آورده می‌شود.
تعمیرات دوربین سونی Sony Alpha a9 II
تعمیرات دوربین سونی a6100

تعمیرات دوربین سونی در رده سنسورهای APS-C نیز در واحد تعمیرات دوربین سونی صورت می‌پذیرد.

دوربین سونی a6100 یک دوربین میرورلس با سنسور APS-C است که با کیفیت 24 مگاپیکسل و سیستم اتوفوکوس دو منظور 425 نقطه‌ای و صفحه ال سی دی 3 اینچی لمسی؛ دارای قدرت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز می‌باشد.
این دوربین دارای قدرت فوق العاده‌ای در زمان تعقیب سوژه بوده و اتوفوکوس تعقیب چشم سوژه حتی در سرعت 11 فریم بر ثانیه؛ از جمله ویژگی‌های خارق العاده آن به شمار آورده می‌شود.
اتصال به وای فای و بلوتوث و اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه‌های اجتماعی؛ از جمله امکانات پیشرفته‌ای هستند که استفاده از این دوربین برای بلاگر ها را لذتبخش می‌نماید.
تعمیرات دوربین سونی a6100
تعمیر دوربین سونی
تعمیرات قسمت WIFI و بلوتوث  در دوربین سونی

امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و پیشرفته‌ای است که امروزه در تمام دوربین‌های جدید؛ قرار داده میشود. استفاده از فناوری وای فای و بلوتوث برای ایجاد امکان انتقال تصاویر موجود در دوربین به دستگاه‌ها و تلفن‌های هوشمند؛ تقریبادر تمامی دوربین‌های سونی دیده می‌شود.
خرابی قسمت وای فای و بلوتوث نیز یکی از علل مراجعات به واحد تعمیرات دوربین سونی در این نمایندگی می‌باشد.
در صورت بروز عیب و نقص در قسمت‌های وای فای و بلوتوث دوربین سونی؛ تعویض قطعه و جایگزین نمودن آن با یک قطعه اصلی که مستقیما از کمپانی سونی خریداری شده است؛ تنها راهکار بر طرف نمودن عیب و ایراد این قسمت در دوربین‌های سونی خواهد بود.
در واحد تعمیرات دوربین سونی؛ قطعات مرتبط با قسمت‌های وای فای و بلوتوث؛ قطعاتی اورجینال هستند که به طور مستقیم سفارش گذاری شده و برای نمایندگی دوربین سونی در ایران ارسال شده‌اند.
از این روی می‌توان اطمینان حاصل نمود که تعمیرات دوربین در این واحد حتما با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شوند. به دلیل اطمینان از اصل بودن قطعات و کیفیت تعمیرات انجام شده؛ هر گونه قطعه تعمیر و یا تعویض شده در واحد تعمیرات دوربین سونی؛ از ضمانت سه ماهه برخوردار خواهد بود.
تعمیرات قسمت WIFI و بلوتوث  در دوربین سونی
تعمیرات دوربین سونی

تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot HX99

دوربین سونی Sony Cyber-shot HX99 و همرده نزدیک آن یعنی دوربین سونی HX95 ، از جمله کوچک‌ترین دوربین های زوم کامپکت هستند که برای عکاسی در زمان‌های سفر به میزان بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین سونی Sony Cyber-shot HX99 مجهز به یک لنز زوم 24-720mm با قدرت بزرگنمایی 28x می‌باشد.
همچنین در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 18MP 1/2.3" استفاده شده است. صفحه ال سی دی 3 اینچی این دوربین دارای قابلیت بازشوندگی و چرخش 180 درجه می‌باشد. قابلیت فیلمبرداری 4K/30p با استفاده از خوانش تمام سطح سنسور؛ در این دوربین امکان پذیر می‌باشد.
تعمیرات دوربین سونی Sony Cyber-shot HX99 و تمامی دوربین‌های رده کامپکت از کمپانی سونی؛ در نمایندگی تعمیرات دوربین سونی در ایران صورت می‌پذیرد.

تعمیرات لنز دوربین سونی
آسیب در قابلیت زوم کردن لنز؛ یکی از عمده‌ترین علل خرابی دوربین‌های کامپکت به شمار می‌آید. عدم باز شدن لنز در زمان روشن بودن دوربین؛ عدم جمع شدن لنز در زمان خاموش شدن دوربین؛ عدم عملکرد حالت‌های تله و واید در زمان عکاسی؛ عدم امکان تنظیم دیافراگم در لنز؛ عدم امکان استفاده از حالت فوکوس دستی از جمله اصلی‌ترین علل مراجعه دوربین‌های کامپکت سونی به مرکز تعمیرات دوربین سونی می‌باشند.
در صورت بروز هر گونه ایراد در قسمت‌هایی از دوربین کامپکت سونی؛ تکنسین‌های تعمیرات در این مرکز؛ با بررسی دوربین؛ تعیین علت خرابی دوربین و برآورد هزینه تعمیرات؛ دوربین را در فرایند تعمیر قرار می‌دهند و در صورت موافقت مشتری با هزینه تعمیرات؛ دوربین و لنز آسیب دیده؛ مورد تعمیر قرار می‌گیرند.
همچنان لازم به ذکر می‌باشد که تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده در تعمیر گاه مرکزی دوربین سونی دارای ضمانت نامه سه ماهه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل از ناحیه قطعه تعمیر یا تعویض شده در این مرکز؛ تعمیرات مجدد دوربین سونی؛ بدون هزینه خواهد بود.
تعمیر دوربین سونی
Sony Cyber-shot HX99
تعمیرات دوربین سونی
تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VI

دوربین سونی؛ یک دوربین کامپکت با سنسور 1 اینچی است که با یک لنز زوم معادل با 24-200mm F2.8-4.5 و سیستم اتوفوکوس 315 نقطه‌ای با سرعت عکاسی متوالی 24 فریم بر ثانیه، تجهیز شده است.
این مدل؛ اولین دوربین در رده دوربین‌های RX100 از نمایندگی دوربین سونی می‌باشد که برای آن از صفحه ال سی دی لمسی استفاده شده است.
در فناوری ساخت این دوربین از یک پردازشگر Bionz X استفاده شده است و بنابر اعلام نمایندگی دوربین سونی؛ این دوربین دارای سریع‌ترین سیستم اتوفوکوس در جهان می‌باشد. لنز 24-200mm این دوربین از قدرت تثبیت تصویر به میزان 4EV برخوردار می‌باشد.
تعمیر دوربین سونی
Sony Cyber-shot DSC-RX100 VI
تعمیرات دوربین سونی Sony Alpha a9

دوربین سونی Sony Alpha a9 پرچمدار کمپانی سونی در رده دوربین‌های میرورلس فول فریم است. در فناوری ساخت آن از یک سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS استفاده شده است که سرعت عکاسی متوالی 20 فریم بر ثانیه را بدون جا ماندن شاتر و سیاه شدن عکس؛ به دست می‌آورد.
سیستم اتوفوکوس آن 693 نقطه دارد و تمامی این نقاط به همراه هم 93 درصد از کادر تصویر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم این دوربین؛ به میزان 30 درصد عملکرد بهتری را در مقایسه با دوربین سونی a7R II، ارایه می‌دهد. شایان ذکر است که این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K می‌باشد.
جنس بدنه دوربین Sony Alpha a9 از آلیاژ منیزیم است؛ استابیلایزر داخل بدنه آن 5 محور بوده و دو دایل کنترل به همراه جوی استیک کنترل کننده نقطه فوکوس؛ از جمله امکانات موجود بر روی بدنه این دوربین به شمار می‌آیند.

تعمیرات استابیلایزر دوربین سونی
استابیلایزر یا لرزش گیر دوربین یکی از قطعات بسیار مهم در درون بدنه دوربین سونی است. وظیفه این قطعه؛ از بین بردن و خنثی کردن لرزش‌های منتقل شده به دوربین است و عملکرد آن موجب می‌شود تا تصویر به دست آمده با دوربین، به نحو موثری شارپ‌تر بوده و جزئیات درون آن به خوبی دیده شود.
بروز هرگونه نقص در عملکرد استابیلایزر دوربین در اولین مرحله موجب از بین رفتن کیفیت تصویر؛ تار شدن جزئیات عکس خواهد شد.
تشخیص ایرادات مرتبط با عملکرد استابیلایزر دوربین؛ یک عمل کاملا تخصصی و پیچیده است که تنها یک تکنسین با تجربه در بخش تعمیرات دوربین سونی قادر به تشخیص آن می‌باشد.
تعمیر یا تعویض قطعه استابیلایزر دوربین سونی؛ در نمایندگی تعمیرات دوربین سونی صورت می‌پذیرد. این یک مرحله بسیار دقیق در تعمیرات دوربین است و بروز هرگونه خطا و اشتباه در انجام آن؛ کیفیت کلی دوربین مورد تعمیر را از بین می‌برد.
تعمیرات دوربین سونی
Sony Alpha a9
تعمیر دوربین سونی

تعمیر دوربین سونی آلفا در تعمیرگاه مرکزی نمایندگی دوربین سونی در ایران به مدیریت عمران قاسمی صورت می‌پذیرد. در این مرکز تمامی دوربین‌های میرورلس سونی در سری Alpha مورد تعمیر قرار داده می‌شوند. دوربین‌های سونی در سری آلفا در گروه محصولات عکاسی حرفه‌ای قرار داده می‌شوند و تقریبا تمامی این دوربین‌ها از فناوری و طراحی پیچیده‌ای برخوردار می‌باشند. دوربین‌های سونی آلفا نیز همانند تمامی تجهیزات الکترونیکی دیگر در اثر عوامل فیزیکی یا شوک‌های الکتریکی دچار نوسان و تخریب می‌شوند و از این روی؛ در نمایندگی دوربین سونی؛ مرکز مجهز و پیشرفته‌ای را برای تعمیر دوربین سونی آلفا در نظر گرفته‌ایم.
در مرکز تعمیر دوربین سونی؛ همه رده‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای دوربین سونی آلفا را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کاربران و عکاسان استفاده کننده از دوربین‌های سونی؛ به محض مشاهده کوچک‌ترین مشکل یا عدم کارکرد دوربین می‌توانند با این مرکز تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.
در صورت بروز هر گونه نقص یا اشکل در دوربین سونی آلفا خود؛ بدون درنگ به مرکز تعمیرات دوربین سونی در این نمایندگی مراجعه نمایید و همواره به این نکته توجه داشته باشید که دوربین‌های سونی دستکاری شده در مراجع و مراکز غیر مجاز به هیچ عنوان در نمایندگی دوربین سونی پذیرفته نمی‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که دوربین‌های تعمیر شده در سایر مراکز غیر مجاز؛ خارج از خدمات بیمه و گارانتی نمایندگی دوربین سونی هستند.
تعمیر دوربین سونی آلفا
تعمیر دوربین سونی کامپکت
تمامی دوربین‌های کامپکت سونی تحت پوشش خدمات تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی قرار داده می‌شوند. دوربین‌های کامپکت سونی بر خلاف ظاهر کم حجم و وزن سبک؛ دارای یکی از بالاترین سطوح فناوری تولید دوربین هستند و بسیاری از آنها کیفیتی همپای دوربین‌های حرفه‌ای ارایه می‌دهند. 
به همین دلیل مرکز تعمیر دوربین سونی؛ یک بخش ویژه برای تعمیر دوربین‌های کامپکت سونی اختصاص داده است. در این بخش تمامی فناوری‌های لازم برای تعمیر دوربین‌های عکاسی کامپکت سونی را گرد هم آورده‌ایم و با بهره گیری از تخصص پرسنل فنی تعمیر دوربین؛ خدمات درخور و شایسته‌ای را در این بخش ارایه می‌دهیم.
تعمیر دوربین هندی کم سونی
کمپانی سونی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع دوربین‌های فیلمبرداری هندی کم در جهان می‌باشد. بسیاری از کاربران خانگی و افرادی که به فیلمبرداری غیر حرفه‌ای از محیط‌های خصوصی خود نیاز دارند، از فناوری‌های موجود در دوربین‌های هندی کم سونی استقبال می‌نمایند. 
دوربین‌های هندی کم سونی به مرور زمان دچار تغییری تحولات زیادی شده‌اند و به تکنولوژی بالاتری در زمینه عکاسی و تصویر برداری دست یافته‌اند. تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی؛ تمامی خدمات لازم در رابطه با تعمیر دوربین هندی کم سونی در ایران را ارایه می‌دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با تلفن مستقیم 1438 تماس حاصل نموده و یا به بخش مخصوص تعمیر دوربین هندی کم سونی در این وبسایت مراجعه نمایید.

چرا باید به مرکز تعمیر دوربین سونی مراجعه نمود ؟

تعمیر دوربین سونی در این مرکز با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شود و همین دلیل اصلی و محکمی است که هرگز نباید دوربین را به مراکز غیر مجاز ارایه نمایید. در صورت تعمیر دوربین با استفاده از قطعات تقلبی (که در مراکز غیر مجاز استفاده می‌شود) سایر بخش‌های داخلی دوربین نیز دچار آسیب‌های زیادی شده و در بسیاری از مواقع دوربین را از ارزش تعمیر شدن، خارج می‌نماید.
تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی در این نمایندگی؛ قطعات اصلی و اورجینال دریافت شده از کمپانی سونی را برای تعمیر هر دوربین مورد استفاده قرار می‌دهد.
همچنین هر دوربین بعد از طی کردن فرایند تعمیر باید مورد تست نرم افزاری قرار داده شود. نرم افزارهای مخصوص تست دوربین تنها در اختیار نمایندگی مجاز دوربین سونی قرار داده می‌شوند و بدون انجام خدمات نرم افزاری بعد از تعمیر دوربین؛ عملات تعمیرات به صورت ناقص انجام شده و در زمان‌های استفاده از دوربین؛ مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند.

نمایندگی تعمیر دوربین سونی
خدمات رایگان تعمیرگاه دوربین سونی
در صورت برخورداری از ضمانت نامه نمایندگی دوربین سونی؛ بسیاری از سرویس‌های مرتبط با دوربین را به صورت رایگان دریافت خواهید نمود. سرویس‌های دورهای دوربین خدمات رایگانی هستند که از سوی این نمایندگی برای حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دوربین‌های سونی ارایه می‌شوند. خدماتی همچون رفع گرد و غبار از بدنه و قسمت‌های داخلی؛ تمیز کردن سنسور؛ بررسی عملکرد شاتر؛ بررسی عملکرد سیستم فوکوس دوربین و بررسی عملکرد صحت فوکوس در لنز؛ از جمله خدمات رایگانی هستند که در قالب خدمات رایگان سرویس‌های دوره‌ای ارایه می‌شوند.
کارشناسان نمایندگی تعمیر دوربین سونی همواره آماده ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به تمامی کاربران دوربین‌های سونی از سراسر ایران می‌باشند. در صورتی که در زمان کار با یک دوربین سونی دچار اشکال شده‌اید و یا در صورت مشاهده هر گونه مورد مبهم در عملکرد دوربین خود؛ تنها کافی است تا با شماره تلفن 1438 تماس حاصل نموده و بلافاصله به یکی از کارشناسان مرکز تعمیر دوربین سونی وصل شوید. کارشناسان این مرکز افراد دوره دیده‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند تا بدون صرف هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری؛ بسیاری از مشکلات دوربین خود را بر طرف نمایید.
همچنین به دلیل ساختار پیچیده و گسترده منوها و تنظیمات دوربین‌های سونی؛ در بسیاری از موارد؛ آشنایی با تمامی این منوها و تنظیمات امکان پذیر نمی‌باشد. یکی از بخش‌های فعال در نمایندگی تعمیر دوربین سونی بخش ارایه مشاوره رایگان در رابطه با منوها و تنظیمات داخلی دوربین است.

سوالات رایج از بخش تعمیر دوربین سونی


 
 ساختمان جدید نمایندگی دوربین سونی در ایران
تهران – خیابان جمهوری – بعد از سه راه جمهوری – خیابان رازی – کوچه یاسمن – پلاک 1
تلفن تماس با بخش تعمیرات : 66749494 -021

 
ساعت کار تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی :
شنبه تا چهارشنبه : 9/30 تا 18/30
پنج شنبه : 9/30 تا 14