نمایندگی دوربین سونی در تهران

نمایندگی دوربین سونی در تهران و فروشگاه مرکزی دوربین سونی به زودی افتتاح خواهند شد .

ارایه آخرین و به روز ترین محصولات دوربین سونی در این نمایندگی اصلی ترین هدف آن می باشد.

نمایندگی دوربین سونی در تهران از سال 1390 و بر اساس فرض ساده ارائه محصولات با کیفیت ، قیمت مناسب و تحویل به موقع محصول برای مشتریان حرفه ای دوربین های سونی ؛ افتتاح شده است.

 از آن زمان ، نمایندگی دوربین سونی در تهران بر اساس تجارب به دست آمده  برترین خدمات و سرویس ها را به همراه محصولات و تجهیزات دوربین سونی برای مشتریان محترم این کمپانی در شهر تهران ارائه داده است ، و این باعث شده است که نمایندگی دوربین سونی در تهران  به منبع اصلی تامین تجهیزات و ارایه خدمات عکاسی در ایران تبدیل شود.

 ما در نمایندگی دوربین سونی  تلاش نموده ایم تا بهترین تجهیزات ، محصولات و پرسنل فروش را گرد هم آورده و بهترین خدمات را برای جامعه عکاسی در کشور ایران ارایه نماییم .

 هدف ما همیشه این بوده است (و همیشه خواهد بود) که  ارائه خدمات  عالی به مشتریان در هر سطح حرفه ای  را سر لوحه کار خود قرار دهیم  و این در حالی است که همیشه چشم به راه ارایه محصولات با فناوری برتر سونی برای ارایه در تمام کشور هستیم .

نمایندگی دوربین سونی در تهران  به دلیل کیفیت ، خدمات و نتایج حرفه ای به عنوان یکی از بهترین مراکز ارایه خدمات و سرویس های مورد نیاز برای مشتریان محصولات دوربین سونی در تمام  کشور شناخته می شود.
 
برای آشنایی باخدمات قابل ارایه در نمایندگی دوربین سونی درتهران؛ لطفا قسمت های مختلف این وبسایت را مطالعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، لطفا با شماره تماس های درج شده در این وب سایت ؛ تماس حاصل نمایید .

ارزش های مشترک

    خدمات عالی مشتری – دستیابی به نتایج مطلوب با بهره گیری از بهترین  همکاران  ,با نگرش دلسوزانه  و احساس فوریت.
    کیفیت استثنایی - تعهد به ارائه بالاترین کیفیت محصولات و خدمات به جامعه عکاسی که در خدمت شما هستیم.
    آگاهی از هزینه - به حداقل رساندن ضایعات و پیگیری مداوم راه هایی برای کاهش هزینه ها و ارائه ارزش بیشتر به مشتریان محترم در نمایندگی دوربین سونی در تهران .
    کار گروهی- به عنوان یک نیروی کار متنوع برای دستیابی به دیدگاه مشترک ما.
    شایستگی- انجام کارها به صورت کارآمد و ارتقاء دانش و اشتیاق در مورد محصولات و خدمات ما در بین همکاران ما.
    کیفیت زندگی - تعهد به منظور بهبود زندگی خانواده ها و بهزیستی جامعه ما با مشارکت در بسیاری از گروه های خیریه منطقه ای.
    آموزش- رشد و تقویت رشد و پیشرفت شخصی و دانش با آغوش تغییر و تفکر اصلی. حمایت از جامعه جوانان ما از طریق جوایز بورس تحصیلی.

نمایندگی دوربین سونی در تهران