معرفی نمایندگی سونی
هدف اصلی گروه نمایندگی سونی کمک به مردم، جامعه و کره زمین از طریق فعالیت‌های تجاری متنوع خود است تا برای "پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری"، تحت مدیریت شرکتی ما یعنی "نزدیک شدن به مردم هدف خود رابه دست آورند ." "تکنولوژی" و "مردم" عناصر ضروری و به عنوان پایه های ارزش آفرینی سونی برای "پر کردن جهان از احساسات" هستند، و ما این دو را مهمترین عناصر موجود در جهان  می دانیم زیرا ابتکارات مختلفی را برای "ارتباط" اجرا می کنیم. در تمامی بخشهای نمایندگی سونی ،‌مردم و فناوری" ، تشویق تعامل بین مشاغل و کارمندان مختلف، و حمایت از تکامل فناوری و رشد مهندسان ما از جمله مهمترین اموری هستند که مورد توجه قرار داده می شوند.
نمایندگی سونی در ایران
اهداف نمایندگی سونی
هدف گروه سونی کمک به مردم، جامعه و کره زمین از طریق فعالیت‌های تجاری متنوع خود است تا برای "پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری"، تحت مدیریت شرکتی ما یعنی "نزدیک شدن به مردم هدف خود رابه دست آورند ." "تکنولوژی" و "مردم" عناصر ضروری و به عنوان پایه های ارزش آفرینی سونی برای "پر کردن جهان از احساسات" هستند، و ما این دو را مهمترین عناصر موجود در جهان  می دانیم زیرا ابتکارات مختلفی را برای "ارتباط" اجرا می کنیم. در تمامی بخشهای نمایندگی سونی ،‌مردم و فناوری" ، تشویق تعامل بین مشاغل و کارمندان مختلف، و حمایت از تکامل فناوری و رشد مهندسان ما از جمله مهمترین اموری هستند که مورد توجه قرار داده می شوند.
ابتکارات نمایندگی سونی
یکی از این ابتکارات مهم، نمایشگاه تبادل فناوری سونی (STEF)، رویداد تبادل فناوری در گروه سونی است که توسط یکی از بنیانگذاران ما، ماسارو ایبوکا، در سال 1973 آغاز شد. عنوان شغلی آنها، با هدف ایجاد ارزش جدید از طریق تبادل ایده و قرار گرفتن در معرض طیف گسترده ای از فناوری های توسعه یافته توسط هر کسب و کار و سازمان تحقیق و توسعه است . این رویداد هر سال برگزار می شود و سال 2022 پنجاهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. در یک STEF معمولی، بیش از 10000 کارمند نمایندگی سونی از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا ارائه‌هایی را  در رابطه با بیش از 100 موضوع مختلف از  فناوریهای جدید مشاهده کنند و این فرصتی را برای بسیاری از مهندسان فراهم می‌کند تا نتایج توسعه خود را به بقیه شرکت ارائه دهند و گسترش دهند.
نمایندگی سونی در تهران
کارمندان نمایندگی سونی
کارمندان نمایندگی سونی همواره این فرصت را دارند تا دانش و مهارت های خود را با تعامل با سایر مهندسان و کارمندان مختلف تقویت کنند. این گردهمایی بزرگ کمپانی سونی ، همچنین به عنوان مکانی برای کارمندان درگیر در مشاغل سرگرمی، الکترونیک و امور مالی برای تبادل دانش در مورد نحوه استفاده از فناوری در مشاغل مربوطه خود عمل می کند و از تکامل و همکاری بین مشاغل مبتنی بر فناوری پشتیبانی می کند.

اتفاقاً، بسیاری از فناوری‌های معرفی شده در روز فناوری سونی ، در گذشته در STEF به نمایش گذاشته شدند و در داخل شرکت اصلاح شده‌اند. با توجه به تأثیر COVID-19، STEF به عنوان یک فرمت ترکیبی با نمایشگاه های آنلاین و برخی از نمایشگاه ها در محل در سال های 2020 و 2021 برگزار شد، بنابراین اگرچه سفر فیزیکی دشوار بود، کارمندان نمایندگی سونی در بخشهای جهانی توانستند به طور فعال با یکدیگر تعامل داشته باشند.

همچنین ابتکارات روزانه با هدف ایجاد ارزش جدید از طریق مبادلات و بحث‌ها وجود دارد که مهندسان را قادر می‌سازد تا دیدگاه‌های متنوعی را با هم ترکیب کنند. یکی از این ابتکارات «کمیته استراتژی فناوری» است.
نمایندگی محصولات سونی در ایران
کمیته تخصصی نمایندگی سونی
در کمیته‌های استراتژی فناوری، مهندسانی که تخصص خود را در زمینه فنی یکسان دارند، فراتر از بخش‌های تجاری که در آن کار می‌کنند، با یکدیگر تعامل می‌کنند و برای تقویت قابلیت‌های فنی خود در حالی که آخرین اطلاعات فناوری را به اشتراک می‌گذارند، تلاش می‌کنند. برخی از کمیته ها شامل اعضایی از طیف گسترده ای از سازمان ها مانند طراحی، تولید و تدارکات و سایر بخش ها هستند. مهندسان با به دست آوردن دیدگاه های متنوع خارج از حوزه تخصصی خود توانسته اند مشکلات فنی را حل کرده و محصولات و خدمات جدیدی را ایجاد کنند. در سال 2021، کمیته استراتژی فناوری محتوا با مشارکت مهندسانی از خدمات بازی و شبکه، تصاویر و تجارت موسیقی به تازگی تأسیس شد و انتظار می‌رود که از فناوری در زمینه سرگرمی نیز نهایت استفاده را ببرد. این کمیته ها همچنین با برنامه ریزی دوره های آموزشی فنی و مطالعاتی با همکاری سایر کمیته ها به حمایت از رشد مهندسان جوان و مسیر آنها به اهداف آینده خود کمک می کنند.
در نهایت، می‌خواهیم مهندسان ممتاز شرکتی را معرفی کنیم که با رهبری تلاش‌های گروهی برای ارتباط افراد و فناوری، به رشد پایدار سونی کمک می‌کنند.
دفتر نمایندگی سونی در تهران
کمیته استراتژی نمایندگی سونی
نمایندگی سونی ، مهندسان خاصی را به‌عنوان «مهندسین ممتاز شرکتی» تأیید می‌کند، که وظیفه تدوین و اجرای استراتژی‌های فناوری را دارند و همزمان سیگنال‌های تغییر را شناسایی کرده و از توسعه استعدادها حمایت می‌کنند تا از رشد پایدار سونی اطمینان حاصل کنند. DE های شرکتی مهندسان برتری هستند که نه تنها حوزه های تخصصی مربوطه خود را در گروه سونی رهبری می کنند، بلکه در خارج از شرکت نیز فعال هستند و می توان آنها را «نمایندگان فناوری سونی» در نظر گرفت. آنها فعالانه در کنفرانس‌های دانشگاهی و کمیته‌های استانداردسازی شرکت می‌کنند و دانشی را که از طریق تعامل با کارشناسان خارجی به دست می‌آورند، از طریق کمیته استراتژی فناوری STEF و همچنین سمینارها به شرکت بازمی‌گردانند. آنها همچنین از منظر فناوری به مدیریت ارشد پیشنهاد می دهند و از اجرای استراتژی های شرکت از طریق فناوری پشتیبانی می کنند.
نمایندگی محصولات صوتی و تصویری سونی
کمیته استراتژی فناوری
نمایندگی سونی

کمیته استراتژی فناوری یک نهاد فعالیت مبتنی بر فناوری است که در تمام شرکت‌های گروه نمایندگی سونی کار می‌کند. این کمیته از طریق مبادلات بین سازمانی از قابلیت های فناورانه سونی پشتیبانی می کند.این کمیته ویژه فناوری که هرکدام از مرزهای بخش های تجاری فراتر می روند و اطلاعات فناوری پیشرفته را به طور گسترده در گروه منتشر می کنند تا قابلیت های فناورانه گروه را افزایش دهند.آموزش نسل بعدی نیز یک اولویت است و آنها فرصت های مختلفی را برای کمک به کارمندان جوان در سفرهای خود برای تحقق جاه طلبی های خود فراهم می کنند.
کمیته استراتژی فناوری محتوا نمایندگی سونی
کمیته استراتژی فناوری محتوا (CTSC) اعضایی از شرکت های مختلفی را که در زمینه تولید محتوا در زمینه تصاویر، موسیقی و بازی فعالیت می کنند گرد هم می آورد. آنها بر فناوری هایی تمرکز می کنند که به حل مشکلات در زمینه سرگرمی کمک می کند و به توسعه آینده منجر می شود.
اعضا در مورد امکاناتی که فناوری در زمینه تولید محتوا به ارمغان می آورد که به سرعت در حال دیجیتالی شدن است و فعالیت های جهانی خود صحبت خواهند کرد.
نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی سونی در تهران در ساختمان مرکزی ایده آل دوربین واقع می باشد. ایده آل دوربین یکی از بزرگترین مراکز ارایه خدمات پس از فروش محصولات سونی در ایران و یکی از شناخته شده ترین شرکت های بازرگانی در رابطه با ارایه خدمات محصولات سونی در ایران می باشد. ساختمان مرکزی نمایندگی سونی در تهران خیابان جمهوری ، خیابان رازی ، کوچه یاسمن پلاک 1 واقع می باشد. کلیه خدمات پس از فروش محصولات سونی را از ما بخواهید.برای خدمات پشتیبانی می توانید مستقیماً با یکی از مراکز خدمات مجاز معتبر ما (ASC) تماس بگیرید. ASC ما تمام ابزار تخصصی و پشتیبانی لازم برای نگهداری و تعمیر تجهیزات سونی شما را دارد.
Sony Group از فناوری برای گنجاندن قابلیت دسترسی در محصولات و خدمات ما استفاده می کند.شرکت سونی برای آینده‌ای تلاش می‌کند که همه در آن لحظه را به اشتراک بگذارند و از طریق محصولات و خدمات سونی بر محدودیت‌های سن، شرایط فیزیکی و محیط غلبه کنند. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت به وجود آمدن هرگونه اشکال  در محصولات خریداری شده از نمایندگی سونی در تهران ، لازم است تا آن را به بخس فنی تعمیرات نمایندگی سونی ارجاع دهید تا پس از بررسی  های فنی ، کارشناسان این مرکز محصولی با کیفیت اصلی سونی را در اختیار شما قرار دهند. نمایندگی سونی در تهران در کنار فروش انواع محصولات این کمپانی ، خدمات تعمیر محصولات صوتی و تصویری سونی را نیز ارایه می دهد.
دفتر فروش نمایندگی سونی در تهران
دفتر فروش نمایندگی سونی در تهران نیز در ساختمان مرکزی سونی واقع بوده و هر روز هفته در ساعت های اداری آماده ارایه خدمات به مشتریان محترم نمایندگی سونی می باشد. برای تماس با دفتر مرکزی نمایندگی سونی از بخش تماس با ما استفاده نموده و با شماره تلفن های موجود تماس حاصل نمایید. نمایندگی سونی آماده پاسخگویی به صورت تمام وقت است و تمامی نیاز های شما در رابطه با خرید ، یا خدمات پس از فروش محصولات سونی در تهران را پاسخگو می باشد.
فروشگاه های نمایندگی سونی در تهران کالاهایی با اصالت را همراه با ضمانت نامه اصلی سونی در اختیار شما قرار می دهند. سونی آکادمی ، بخش فعال آموزش کار با  محصولات سونی است که هر یک از محصولات خریداری شده را همراه با دو جلسه آموزش رایگان به شما تقدیم می کند.