به روز رسانی جدید نرم افزار داخلی دوربین سونی Sony a9

نمایندگی دوربین سونی , به روز رسانی جدید نرم افزار داخلی ( Firmware ) برای دوربین میرورلس فول فریم سونی Sony a9 منتشر نمود .

مهمترین بهبود و ویژگی افزوده شده با استفاده از این به روز رسانی جدید ؛ اتوفوکوس تشخیص چشم به صورت Real time در زمان عکاسی از حیوانات ؛ عکاسی با فریم های زمان بندی شده و برخی امکانات دیگر می باشند .

نسخه جدید نرم افزار داخلی دوربین که با شماره 6.00 ارایه می شود ؛ قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم حیوانات را در این پرچمدار جدید دوربین سونی ؛ به وجود می آورد .

همانگونه که پیش از این و در زمان معرفی دوربین های سونی a7R III و a7 III بیان گردیده شد ؛ با استفاده از این امکان ؛ همزمان با در اختیار داشتن اتوفوکوس قابلیت تشخیص چشم انسان ؛ اتوفوکوس برای تشخیص چشم حیوانات نیز به این دوربین افزوده می شود .

با استفاده از این به روز رسانی جدید ؛ تنها یکی از حالت های تشخیص چشم در اتوفوکوس را در هر زمان می توان در اختیار داشت و در هر صورت ؛ اتوفوکوس تشخیص چشم حیوان ؛ در مقایسه با اتوفوکوس تشخیص چشم انسان ؛ از سرعت پایین تری برخوردار خواهد بود .

نمایندگی دوربین سونی

بنا بر اعلام نظر کارشناسان در نمایندگی دوربین سونی ؛ با توجه به سرعت پردازش پردازنده های موجود در این دوربین پیشرفته ؛ سرعت اتوفوکوس در هر یک از این حالت ها ، تفاوت چندانی نخواهد داشت .

همچنین با استفاده از این به روز رسانی جدید که در نرم افزار داخلی دوربین سونی Sony a9 اتفاق می افتد ؛ عکاسی با فریم های زمان بندی شده ؛ ( Interval Shooting ) نیز با استفاده از این دوربین امکان پذیر خواهد گردید . این ویژگی نیز پیش از این در دوربین های a7R III و a7 III ارایه شده است .

با استفاده از این فناوری ؛ تعداد 1 تا 9999 فریم عکس در فواصل زمانی 1 تا 60 ثانیه را می توان به ثبت رساند . همچنین در این حالت ؛ حساسیت نوردهی خودکار دوربین را در حالت  های High, Mid  یا Low  می توان تنظیم نمود . تصاویر به دست آمده با این شیوه را با استفاده از نرم افزار مخصوص دوربین سونی Imaging Edge app  می توان در کنار هم قرار داده و ویدیو به دست آمده در تمامی سرویس های اشتراک فیلم ؛ قابل بارگذاری می باشد .

یکی دیگر از ویژگی های قابل دستیابی با به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین ؛ توانایی تغییر رنگ در کادر اتوفوکوس دوربین است که استفاده از آن در محیط ها و شرایط مختلف نور را آسان تر می نماید .

 

سازمان خدمات تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین  ؛ نمایندگی دوربین سونی در ایران ؛ به روز رسانی های نرم افزار داخلی دوربین را با استفاده از نرم افزار های انحصاری ارایه شده از سوی نمایندگی سونی ؛ انجام می دهد .