معرفی گریپ وایرلس جدید برای دوربین سونی

 

به تازگی کمپانی سونی یک گریپ وایرلس جدید برای عکاسی با استفاده از دوربینهای سونی در سری آلفا ؛ معرفی نموده است. این گریپ ، به همراه تمامی دوربین های Sony Alpha α9 II, α9, α7R IV, α7R III, α7 III, α6600, α6400, α6100 و RX100 VII و RX0 II قابل استفاده است و به طور خاص برای بلاگر ها ، عکاسان و فیلمبرداران مراسم یک ابزار مفید به شمار آورده می شود .

نمایندگی دوربین سونی

این گریپ جدید که GP-VPT2BT نامگذاری شده است به کاربران امکان می دهد تا به صورت خلاقانه عملکرد های اصلی دوربین را در دست گرفته و فرایند های عکاسی و فیلمبرداری را به آسانی انجام دهند .

 

با توجه به توسعه انواع دوربین های پیشرفته و لوازم جانبی مرتبط با آنها ؛ کمپانی سونی نیز گریپ جدید GP-VPT2BT را تولید نموده است . این گریپ به انواع کاربران دوربین های سونی امکان می دهد تا ثبات و پایداری لازم را برای دوربین خود به وجود آورند و در عین حال کنترل های آنرا به طور کامل در دست بگیرند . همچنین با استفاده از این گریپ امکان کنترل بدون سیم ( وایرلس ) دوربین ؛ نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد .

نمایندگی دوربین سونی در تهران

بنا بر اعلام نمایندگی دوربین سونی ؛ این گریپ به آسانی با انواع دوربین های سری آلفا ارتباط بر قرار می کند و با استفاده از فناوری Bluetooth® به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر فرایند های دوربین خود داشته باشند . بااستفاده از گریپ GP-VPT2BT امکان حرکت دوربین به صورت تیلت ( حرکت در جهت افقی ) به آسانی و به صورت پایدار و بدون لرزش فراهم می آید .

نمایندگی دوربین سونی

اجزای باز شونده در قسمت سر ( هد ) این گریپ به کاربر امکان می دهد تا انواع مختلف دوربین های سونی ( احتمالا دوربین های سایر برند ها ) را بر روی آن استفاده نمایند . انواع کلید ها و کنترل های تعبیه شده بر روی گریپ نیز به کاربر امکان می دهد تا بر حرکت ها ؛ و رفتار کلی خود گریپ تسلط داشته باشند . همچنین پایه های باز شونده گریپ قادرند تا به سرعت آنرا به یک سه پایه محکم و مطمئن تبدیل کنند .

نمایندگی دوربین سونی

گریپ جدید وایرلس GP-VPT2BT از اواخر همین ماه با قیمت 140 دلار در بازار های جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد داشت .

 

نکته :

گریپ GP-VPT2BT از مقاومت 100 درصد در برابر رطوبت و گرد و خاک برخوردار نیست .

بنا بر اعلام نمایندگی دوربین سونی ؛ این گرپ با انواع دوربین های Alpha 9 II, Alpha 9, Alpha 7R IV, Alpha 7R III, Alpha 7 III, Alpha 6600, Alpha 6400, Alpha 6100, RX100 VII سازگار می باشد . در صورت هرگونه ناسازگاری گریپ با دوربین ؛ برای به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین باید اقدام نمود .

منبع : نمایندگی دوربین سونی