دوربین سونی Sony ZV-1 معرفی شد .

کمپانی سونی از جدید ترین محصول خود رونمایی نموده است . دوربین سونی Sony ZV-1 یک دوربین کامپکت پیشرفته با سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی است که به همراه یک لنز معادل 25.5-70mm با دیافراگم F1.8-2.8 مشخصاتی شبیه به دوربین های RX100 III, IV, V را ارایه می دهد . اما بارزترین تفاوت این دوربین با سایر مدل های مشابه در آن است که در طراحی آن از یک صفحه ال سی دی لمسی و چرخان استفاده شده است که امکان ثبت تصاویر به صورت سلفی را نیز فراهم می آورد .

نمایندگی دوربین سونی

به طور کلی دوربین سونی ZV-1 از ویژگی های سخت افزاری مشابه با RX100 VA برخوردار است اما در هر صورت این دوربین به گونه ای طراحی شده است که عکاسی و تصویر برداری سلفی برای محتوانویسان و بلاگر ها را به میزان بسیار زیادی آسان می نماید .

نمایندگی دوربین سونی

این دوربین از قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم سوژه برخوردار است و این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که در هر شرایط چشم و صورت سوژه در واضح ترین حالت ممکن قرار دارد . همچنین استفاده از درگاه ورودی میکروفون با قابلیت جدا سازی نویز محیط از صدای سوژه از جمله ویژگی  هایی می باشد که امکان صدابرداری مطلوب همزمان با تصویر برداری را به وجود می آورد.

نمایندگی دوربین سونی

این دوربین از یک مود ویژه برای از فوکوس خارج کردن پس زمینه برخوردار است و در زمان کار کردن با آن ؛ به طور خودکار با استفاده از یک دیافراگم باز و در فوکوس قرار دادن سوژه نزدیک به دوربین محو ترین حالت پس زمینه را به وجود می آورد . همچنین وجود یک لامپ نشانگر در قسمت جلو دوربین ؛ قرار داشتن دوربین در حالت ضبط فیلم را هشدار می دهد .

نمایندگی دوربین سونی

دوربین سونی Sony ZV-1 قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K UHD تا 30 فریم بر ثانیه ؛ و فیلمبرداری 1080 تا 120p می باشد و در حالت فیلمبرداری سرعت بالا قادر است تا به فریم ریت 960p نیز دست پیدا کند . این دوربین فاقد ویزور و سوکت هدفون است اما در هر صورت وجود کفشک اتصال و رابط میکروفون خارجی از جمله امکانات قابل توجه آن به شمار می آیند .

نمایندگی دوربین سونی

دوربین جدید سونی ZV-1 از اواسط تابستان 2020 با قیمت 749 دلار در بازار های جهانی عرضه می شود .

 

 

نمایندگی دوربین سونی