دوربین سونی ZV-E10

 

 

تصویر دوربین سونی ZV-E10

دوربین Sony ZV-E10 یک دوربین میرورلس با قابلیت تعویض لنز است که در درون بدنه آن یک سنسور 24MP APS-C قرار داده شده است. این دوربین با برخورداری از یک صفحه LCD لمسی بازشونده و چرخان بیشتر با هدف استفاده از سوی بلاگرها طراحی شده است و علاوه بر این قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K، دارای درگاه‌ هدفون و میکروفون است که  این امکان را به وجود می‌آورد تا کاربران بتوانند از انواع مختلف لوازم جانبی مخصوص فیلمبرداری به همراه دوربین را استفاده کنند. 

جهت خرید دوربین سونی ZV-E10 می‌توانید به نمایندگی دوربین سونی (سونی ایده آل) مراجعه کنید و دوربین Sony ZV-E10 خود را همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید. 

ایده آل دوربین به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خدمات دوربین سونی و لنز سونی علاوه بر معرفی جدیدترین دوربین‌ها و لنزهای سونی، مشاوره رایگان  جهت خرید در اختیار شما عزیز می‌گذارد و در صورت خرابی لنز دوربین، خرابی دوربین خود و رفع ایراد می‌توانید از خدمات نمایندگی دوربین سونی با نظارت مدیریت مجموعه جناب آقای عمران قاسمی بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین آلفا 6400 و تعمیر در محل می‌توانید با کارشناسان مجرب ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

021-62999596

 

مشخصات دوربین سونی ZV-E10 

دوربین سونی ZV-E10 دارای مشخصات نسبتا آشنایی برای کاربران دوربین‌های سونی برخوردار است. سیستم اتوفوکوس و قابلیت‌های آن در طول زمان‌های فیلمبرداری به مقدار زیادی شبیه به دوربین سونی a6100 است با این فرق که طراحی بدنه و برخی از ویژگی‌های داخلی آن نسبتا متفاوت و جدید است. برخی از مشخصات دوربین سونی ZV-E10 عبارتند از:

  • سنسور 24MP APS-C CMOS
  • سیستم اتوفوکوس دقیق با قابلیت تشخیص چشم سوژه
  • قابلیت فیلمبرداری 4K/24p بدون کراپ
  • قابلیت فیلمبرداری فوتیج‌های اسلوموشن در 1080/120p کراپ دار
  • 3 کپسول میکروفون داخلی چند جهته
  • صفحه نمایش لمسی کاملا چرخان
  • درگاه‌های هدفون و میکروفون 3.5 میلیمتری
  • قابلیت ارسال تصویر پخش زنده با استفاده از درگاه USB
  • 440 شات با هر مرتبه شارژ کامل باتری و یا 80 دقیقه فیلمبرداری با یک باتری فول شارژ
  • قابلیت انجام فیلمبرداری در وضعیت عمودی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات دوربین Sony ZV-E10 می‌توانید با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

021-62999596
 

مشخصات کامل دوربین Sony ZV-E10 

دوربین سونی ZV-E10 علاوه بر برخورداری از بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات دوربین a6100، دارای مجموعه‌ای از تنظیمات پیشرفته برای انجام یک فیلمبرداری با کیفیت است.

دوربین سونی ZV-E10 دارای قابلیت فیلمبرداری فوتیج‌های 4K اوور سمپل در دو حالت 24، 30p می‌باشد. در مود 30p ضریب کراپ قابل ملاحظه‌ای اعمال می‌شود اما در حالت 24p فیلمبرداری بدون کراپ انجام می‌شود.

تصویر دوربین ZV-E10

  • فیلمبرداری

بر خلاف مدل a6100، در ZV-E10، پروفایل‌های Cinema Picture مخصوص سونی قرار داده شده‌اند که در مجموع 10 گزینه فیلمبرداری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هر یک از این پروفایل‌ها به کاربر اجازه می‌دهند تا تصاویر خود را به صورت کم کنتراست فیلمبرداری کرده و در مرحله ادیت فیلم آن‌ها را برای تدرج رنگ مورد استفاده قرار دهند؛ همچنین در این دوربین لاگ‌های S-Log 2 و S-Log 3 به همراه HLG قرار داده شده‌اند و لازم است به خاطر داشته باشید که این محصول یک دوربین 8-bit بوده و لاگ‌های مورد استفاده در آن در زمان ویرایش تصویر دچار افت بیت خواهند شد.

در دوربین Sony ZV-E10 امکان فیلمبرداری سرعت بالا در 1080/120p و به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر اسلوموشن را در 4x و با ضریب کراپ 1.14x به دست آورید.

  • صدابرداری

تمامی امکانات لازم برای انجام یک صدابرداری مطلوب در این دوربین قرار داده شده است و شما به راحتی می‌توانید تا از میکروفون داخلی و یا انواع میکروفون‌های خارجی به همراه آن استفاده نمایید.

کفشک چند منظوره موجود در قسمت بالای بدنه این دوربین انواع مختلفی از تجهیزات صدابرداری دیجیتال را پشتیبانی می‌نماید و خود کمپانی سونی انواع مختلفی از میکروفون‌ها و تجهیزات جانبی ضبط صدا را متناسب با این سیستم تولید نموده است.

علاوه بر این در درون دوربین 3 کپسول میکروفون تعبیه شده‌اند که امکان انجام یک صدا برداری با کیفیت با استفاده از خود بدنه دوربین بدون نیاز به تجهیزات اضافه‌تر را فراهم می‌آورد.

 

  • استابیلایزر و تثبیت تصویر

این دوربین فاقد سیستم استابلایزر مبتنی بر سنسور است، اما در ساختار الکترونیکی آن سیستم کاهش لرزش تصویر به صورت دیجیتال عمل می‌کند. سیستم‌های استابلایزر اپتیکال تمامی لنزهای سونی در این دوربین مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران در طول زمان‌های فیلمبرداری از مودهای تثبیت تصویر 'Active' و 'Standard' به صورت دلخواه استفاده نمایند.

سیستم تثبیت تصویر استاندارد این دوربین تنها از عملکرد استابلایزر اپتیکال موجود در درون لنزها پشتیبانی می‌کند، اما در هر صورت عدم اعمال ضریب کراپ در این شرایط موجب می‌شود تا زاویه دید استاندارد هر لنز در تمام طول زمان‌های تصویر برداری به خوبی حفظ شوند.

تصویر درگاه usb دوربین سونی ZV-E10

  • پخش تصاویر زنده از طریق درگاه USB

دوربین sony ZV-E10 قادر به ارسال تصاویر زنده از طریق درگاه USB می‌باشد. این دوربین از استانداردهای UVC/UAC پشتیبانی نموده و قادر به استریم تصاویر در 720p است. همچنین شما می‌توانید از نرم افزار Imaging Edge app برای پخش تصاویر زنده از کامپیوتر یا دستگاه‌های موبایل نیز استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که در این شرایط کیفیت تصویر کمی کاهش خواهد یافت .

ارسال تصاویر زنده با استفاده از یک کابل USB با این دوربین به آسانی قابل انجام است. در صفحه اول از دومین منو تنظیمات دوربین گزینه‌ای با نام 'USB streaming' مشاهده می شود که با فعال نمودن آن دوربین قادر خواهد بود تا از طریق USB-C تصاویر زنده را به پلتفرم‌های دستگاه هوشمند یا کامپیوتر ارسال نماید.

 

  • ویژگی از فوکوس خارج نمودن پس زمینه

به صورت پیش فرض دکمه 'C1' که بر روی بدنه دوربین موجود است استفاده از حالت 'Background Defocus' را امکان پذیر می‌نماید. این ویژگی که بیشتر برای استفاده از سوی کاربران مبتدی مناسب است به طور ساده دیافراگم لنز را در بازترین حالت ممکن قرار داده و موجب از فوکوس خارج شدن پس زمینه تصویر می‌شود. متاسفانه در شرایط و محیط‌های بسیار پر نور استفاده از این گزینه منجر به استفاده از سرعت شاتر بسیار بالا از سوی دوربین می‌شود که بر ویژگی‌های کیفی تصویر تاثیرات نامطلوبی را به وجود می‌آورد.

 

  • نرم شدن پوست سوژه

استفاده از ویژگی Soft Skin در دوربین‌های سونی موجب نرم‌تر شدن پوست سوژه در درون کادر تصویر می‌شود. این قابلیت در سه حالت low ،mid یا high قابل تنظیم است و به شما اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد هرگونه وضعیت غیر طبیعی یک ویرایش ساده را بر روی پوست سوژه در زمان تصویر برداری انجام بدهید.

 

قیمت دوربین سونی ZV-E10 

همانطور که می‌دانید با توجه به نوسانات قیمت دلار، قیمت دوربین سونی ZV-E10  متغیر است و نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن اعلام کرد. بنابراین برای استعلام قیمت قیمت دوربین Sony ZV-E10 می‌توانید از طریق شماره تماس 62999596 با تیم فروش ایده آل دوربین در ارتباط باشید.