به روز رسانی جدید برای دوربین سونی a1 ارایه خواهد شد

کمپانی سونی به روز رسانی های جدیدی را برای دوربین های فول فریم a1 و a7S III ارایه می دهد و بر اساس اعلام این کمپانی با به کارگیری این به روز رسانی های جدید برخی از قابلیت های موجود در این دوربین ها بهبود خواهند یافت .

فریمور نسخه 1.3 برای دوربین سونی a1

دوربین میرورلس فول فریم سونی که در حال حاضر پرچمدار کمپانی به شمار می آید،‌با استفاده از یک به روز رسانی به نسخه 1.3 قادر به ضبط فایل های ویدیویی 8K 4:2:2 10-bit و ارایه حالت Lossless Compressed Raw برای زمانهای عکاسی با این دوربین خواهد بود. در حال حاضر دوربین سونی a1 قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 8K تا 10-bit 4:2:0 می باشد. همچنین با به روز رسانی به آخرین نسخه ارایه شده از سوی سونی ، رزولوشن رنگی تصویر به دست آمده در این دوربین نیز تا حد قابل ملاحظه ای بهبود خواهد یافت .

ویژگی جدید ارایه حالت Lossless Compressed Raw در زمان عکاسی ، قابلیت انتخاب هر یک از حالت های فایل به صورت ( S,M,L ) در درون منو تنظیمات دوربین را به وجود می آورد. استفاده از گزینه L فایل هایی با ویژگی Lossless Raw که در حال حاضر موجود می باشد را ارایه می دهد. در این حالت ، تمامی ویژگی های تصویر در درون یک فایل کم حجم همزمان با حفظ جزئیات و ویژگی های عکس به وجود می آید .

فریمور نسخه 2.1 برای دوربین سونی a7S III

در رابطه با دوربین سونی a7S III به روز رسانی به نسخه 2.1 توانایی ضبط پروکسی فوتیج در زمان هدایت دوربین از راه دور با استفاده از یک کامپیوتر را به وجود می آورد. همچنین با استفاده از این به روز رسانی جدید ، عملکرد اتوفوکوس Eye AF در این دوربین بهبود می یابد.

به روز رسانی دوربین های سونی یکی از خدمات رایگان سازمان خدماتی ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی دوربین سونی در ایران می باشد.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی دوربین سونی در ایران