توکینا، از فروش سه لنز تله‌ی 300،600 و 900 میلی‌متری خود ، مخصوص دوربین‌های کانن، سونی و فوجی‌فیلم در اوایل فوریه 2023 بعد خبر داد

لنزهایی که با مانت سونی تولید شده اند

 

توکینا به زودی سه لنز جدید تله 300 ، تله 600 و تله 900 میلی‌متری خود را با مانت‌های کانن ، سونی و فوجی‌فیلم ، به بازار فروش عرضه خواهد کرد.


کمپانی توکینا ژاپن اعلام کرد که در سوم ماه فوریه یعنی روز جمعه معادل 14 بهمن ماه 1401  لنزهای، سه گانه APS-C Reflex جدید خود را به بازار فروش لنزهای این برند ارائه خواهد کرد.

این کمپانی طی اطلاعیه‌ای که در سایت رسمی خود منتشر نموده است ، مدل‌های زیر را آماده ارائه به بازار فروش اعلام کرده است.

SZ 300mmPRO Reflex F7.1 MF CF

SZ 600mmPRO Reflex F8 MF CF 

SZ 900mmPRO Reflex F11 MF CF

لنزهای فوق کاملاً دستی هستند که از طراحی اپتیکال نوع کاتادیوپتری برخوردار شده‌اند. این لنزها همانطور که گفته شد در فواصل کانونی 300 میلی متر، 600 میلی متر و 900 میلی متر تولید شده‌اند و منحصراً برای دوربین های بدون آینه APS-C طراحی شده اند. مانت این لنزها مخصوص سری دوربین‌های Sony E، Canon EF-M و Fujifilm X تولید شده‌اند.

به دلیل نوع طراحی اپتیکال کاتادیوپتری که در تولید این لنزها به کار رفته است ، لنزهای مذکور بسیار سبک وزن و بسیار جمع و جور هستند. این محصولات به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه‌های گزاف ، از دنیای عکاسی سوپر تله لذت ببرید به عبارت دیگر ، برای کاربرانی که به دنبال لنزهای عکاسی سوپر تله با قیمت مناسب هستند گزینه مناسبی است.

 

ویژگی هایی مطلوب این لنزهای عبارت است از:

جمع و جور بودن سبکی لنز
برطرف کردن بهتر انحرافات رنگی 
فلیر و گاستینگ بسیار پایین.
تولید شده با مانت‌های برندهای مختلف بدون نیاز به استفاده از تبدیل کننده‌ها
زاویه چرخش رینگ فوکوس 270 درجه
بوکه سازی کاملاً  مدور و عالی.
قابلیت های ماکرو 1:2.5 (0.4x).