به‌روزرسانی فریمور Sony Alpha 7 IV RAW

به‌روزرسانی فریمور Sony Alpha 7 IV RAW فوکوس خودکار چشمی و بدون اتلاف بهتر را اضافه کرده است

 

 

 

 

ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین به اطلاع کاربران میرساند که سونی به روز رسانی سیستم عامل نسخه 1.1 را برای دوربین بدون آینه فول فریم آلفا 7 IV اعلام کرده است که RAW فشرده بدون تلفات را در سه اندازه برای عکس‌های ثابت، سرعت شاتر و حفظ تنظیمات ISO، عملکرد شاتر لمسی، فوکوس خودکار چشمی بهبودیافته و موارد دیگری را نیز اضافه می‌کند.

اگرچه به‌روزرسانی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما راه‌اندازی آن بدون دست‌انداز نبود. در زمان انتشار، سونی قبلاً به‌روزرسانی سیستم‌افزار را به دلیل یک خطا لغو کرده بود

در آن زمان تایید شد که برخی از محصولاتی که به روز شده اند ممکن است در برخی موارد به درستی کار نکنند. این شرکت می‌گوید تا زمانی که نتوانیم نسخه اصلاح شده را به شما اطلاع دهیم، توزیع آن متوقف خواهد شد.

سونی جدول زمانی مورد انتظاری را برای انتشار نهایی سیستم عامل ارائه نکرده است. هنگامی که این اطلاعات  در دسترس باشد، سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین برای بروزرسانی فریمور دوربین عکاسی سونی A7 Mark IV شما آماده ارائه خدمات ویژه و سرویس رایگان می‌باشد.

 

داستان اصلی:

 

قابل توجه ترین ویژگی به روز رسانی، ضبط RAW فشرده بدون تلفات را به سه گزینه اندازه قابل انتخاب تقسیم می کند: کوچک و متوسط و بزرگ. این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا هنگام استفاده از روش فشرده سازی بدون تلفات ضبط RAW، اندازه های متوسط و کوچک را علاوه بر بزرگ انتخاب کنند.

 

سونی می‌گوید افزودن این گزینه‌ها به RAW فشرده‌شده بدون تلفات یکی از ویژگی‌های درخواستی کاربران از زمان راه‌اندازی دوربین بوده است. این شرکت می‌گوید اندازه بزرگ همان کیفیت تصویر را با فرمت RAW غیرفشرده حفظ می‌کند و در عین حال اندازه فایل را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، در حالی که اندازه‌های متوسط و کوچک پیکسل‌های کمتری را نسبت به اندازه  بزرگ ثبت می‌کنند تا اندازه فایل‌های RAW حتی کوچک‌تر نیز ارائه کنند.

 

این به روز رسانی همچنین به عکاسان اجازه می دهد تا سرعت شاتر و تنظیمات ISO را برای عکاسی با فلاش حفظ کنند و همچنین یک عملکرد جدید تاچ شاتر را ارائه می دهد. سونی همچنین می گوید که دقت  Eye AF به لطف این به روز رسانی بهبود یافته  است.

برای اطلاعات بیشتر و یادگیری هرچه سریع تر و حرفه تر کار با این دوربین سونی می‌توانید به کلاس های رایگان آموزش کار با منوهای دوربین های عکاسی در  سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین مراجعه کنید.

 

این به روز رسانی همچنین پنج ویژگی دیگر را اضافه می کند. ابتدا، به لطف سیستم عامل نسخه 1.1، Alpha 7 IV می تواند شماره سریال دوربین را مستقیماً در ابرداده فایل های ویدیویی ضبط کند. سونی می گوید که عملکرد اتصالات وای فای را نیز بهبود بخشیده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده است. ثالثاً یک تنظیم جدید یک دقیقه ای به منوی Power Save by Monitor اضافه شده است. Alpha 7 IV اکنون این قابلیت را نیز دارد که بسته به روشنایی نور محیط، نمایشگر منظره یاب را روشن کند. در نهایت، سونی می‌گوید این به‌روزرسانی، ثبات عملکردی بهبود یافته‌ای را به دوربین اضافه می‌کند.

 

به‌روزرسانی میان‌افزار نسخه 1.1 از طریق کارت SD یا کارت CFExpress اجرا می‌شود و کاربران باید قبل از به‌روزرسانی به نسخه 1.1 ابتدا مطمئن شوند که Alpha 7 IV در حال اجرا یا به‌روزرسانی به نسخه 1.05 است. دستورالعمل های کامل برای دانلود و نصب را می توانید در وب سایت رسمی سونی بیابید.

اخطار! برای پیشگیری از خرابی برد اصلی دوربین سونی A7 Mark IV ، دوربین خود را فقط به ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی  دوربین بیاورید.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی دوربین عکاسی و لنز سونی