بررسی دوربین سونی ZV-1

تصویر دوربین sony ZV-1

دوربین سونی ZV-1 یک دوربین کامپکت با بدنه‌ای کوچک و کم حجم است که به طور خاص برای استفاده از سوی بلاگرها طراحی شده است. در کنار قسمت فلاش این دوربین یک میکروفن چند جهته پرقدرت قرار داده شده است و صفحه LCD لمسی آن کاملا چرخان است. همچنین این دوربین قادر است تا فیلمبرداری 4K را در 30P و فیلمبرداری با کیفیت Full HD را در 120p انجام دهد و لنز 24-70mm به کار رفته برای این دوربین بازترین حالت دیافراگم در F1.8-2.8 را به وجود می‌آورد.

اگر قصد خرید دوربین سونی Sony ZV-1 را دارید، می‌توانید به نمایندگی رسمی سونی (ایده آل دوربین) مراجعه نمایید و دوربین سونی Sony ZV-1 خود را همراه با کارت گارانتی اصلی از ایده آل دوربین دریافت کنید.

در صورتی که دوربین یا لنز شما دچار مشکل شود، می‌توانید از خدمات تعمیر در محل ما استفاده کنید. تمامی تعمیرات تحت نظارت مدیریت مجموعه، جناب آقای عمران قاسمی، انجام می‌شود تا از کیفیت خدمات اطمینان حاصل کنید.

ایده آل دوربین به عنوان بزرگترین مرجع خدمات دوربین و لنز سونی در ایران است که علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات سونی، می‌توانید از خدمات و مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با کارشناسان ایده آل دوربین تماس بگیرید. 

021-62999596

 

ویژگی‌های دوربین سونی ZV-1

تصویر دوربین سونی ZV-1

اگرچه هدف از طراحی دوربین سونی ZV-1؛ استفاده آن از سوی بلاگرها بوده است، اما در هر صورت این دوربین دارای ویژگی‌های زیاد و کاملا کارآمد برای عکاسی در شرایط مختلف نیز می‌باشد و در صورتی که تمایل دارید تا عکاسی و فیلمبرداری را به همراه هم در اختیار داشته باشید این دوربین یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

  • سنسور 20 مگاپیکسلی از نوع 1” BSI CMOS
  • لنز با فاصله کانونی معدل 24-70mm و بازترین حالت دیافراگم در F1.8-2.8
  • صفحه ال سی دی لمسی 3 اینچی کاملا چرخان با کیفیت 921 هزار نقطه
  • فیلمبرداری با کیفیت 4K/30p, 1080p/120p و فیلمبرداری سرعت بالا در 960 فریم بر ثانیه
  • مودهای تصویربرداری 8-bit. Log و 'HLG'
  • کپسول میکروفون 3 جهته با محافظ باد
  • قدرت اتوفوکوس عالی در عکاسی و فیلمبرداری
  • قابلیت شارژ با استفاده از USB
  • جک میکروفون 3.5mm
  • بلوتوث و وای فای برای اشتراک گذاری تصاویر
  • قابلیت ثبت 260 عکس در هر مرتبه شارژ کامل باتری

ویژگی‌های ظاهری دوربین سونی Sony ZV-1 در ابتدا ممکن است چندان چشمگیر به نظر نیاید اما زمانی که کار با آن را آغاز می‌کنید بسیار هیجان زده خواهید شد. گریپ بدنه این دوربین با اندازه‌ای متوسط به آسانی در دست انسان جای میگیرد و در موقعیت‌های عکاسی و فیلمبرداری، احساس راحتی را در درون دست انسان به وجود می‌آورد و زمانی که از آن برای ثبت عکس و فیلم‌های سلفی استفاده می کنید، انگشتان دست به آسانی قادر خواهند بود تا محل قرارگیری دکمه شاتر را پیدا کنند.

قدرت تغییر وضعیت آسان از عکاسی به فیلمبرداری یکی از بزرگترین ویژگی‌هایی است که برای دوربین Sony ZV-1 طراحی شده است و از آن مهم‌تر اینکه بعد از تغییر وضعیت از عکاسی به فیلمبرداری، این دوربین قادر است تا اخرین تنظیمات مورد استفاده برای فیلمبرداری را به خاطر آورد و مجددا از آنها استفاده کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات مختلفی را برای حالت‌های نوردهی، کیفیت تصاویر و ... را در حافظه داخلی آن ذخیره نموده و در هر زمان مورد نیاز از آنها استفاده کنید.

تصویر دوربین ZV-1

دوربین سونی Sony ZV-1 دارای یک درگاه جک میکروفون با دامنه جذب بالا است که به آسانی صدای باد و نویز محیط اطراف را خنثی نموده و امکان صدابرداری مطلوب به همراه فیلمبرداری را فراهم می آورد.

در قسمت پشت بدنه این دوربین تنها یک دایل کنترل وجود دارد که با استفاده از آن تنظیمات سرعت شاتر و دیافراگم لنز را می‌توان انجام داد. این ویژگی در زمان عکاسی چندان بد به نظر نمی‌رسد اما در هر صورت برای تنظیمات فیلمبرداری استفاده از صفحه LCD لمسی به جای دایل کنترل گزینه عاقلانه تری به نظر خواهد رسید. 

کمبود ویزور الکترونیکی در این دوربین یک نقطه ضعف بسیار بزرگ است و در زمان عکاسی از صحنه‌های بسیار پر نور، این نقطه ضعف به طرز آشکاری به چشم خواهد آمد. اما در هر صورت این دوربین از قدرت کنترل نور فوق العاده‌ای برخوردار است و حتی در شرایط بسیار پر نور و در مود کاملا خودکار، قادر است تا بهترین تنظیمات نوردهی را بر دستیابی به جزئیات کامل و دقیق ارائه دهد.

 

درگاه‌های ورودی میکروفن، کابل HDMI و USB در قسمت سمت راست بدنه دوربین جانمایی شده‌اند. و قرارگیری آنها در خلاف جهت باز شدن صفحه LCD، به معنای آن است که در زمان کار با این دوربین، نصب هر یک از کابل‌ها، تداخلی در سایر عملکردهای آن به وجود نمی‌آورد. سونی در این دوربین درگاه ورودی هدفون را حذف نموده است و از این روی امکان کنترل و نظارت بر صدا برداری وجود ندارد.

در رابطه با فیلمبرداری، دوربین سونی Sony ZV-1 قادر است تا فیلمبرداری را با کیفیت 4K/30p, 1080p/120p انجام دهد و در حالت فیلمبرداری سرعت بالا قادر است تا به سرعت 960 fps دست پیدا کند و در این حالی است که برای دستیابی به سرعت‌های بالا، از کیفیت تصویر خود می‌کاهد. این دوربین قادر به ارایه مود فیلمبرداری HLG است که برای نمایش فیلم‌ها به صورت HDR کاربرد دارد. همچنین کاربران پیشرفته‌تر قادرند تا از مودهای S-Log2/3 برای افزایش تنالیته رنگ‌ها در تصاویر خود بهره ببرند. اما برای کاربران مبتدی نیز یک مود 'intelligent auto' در نظر گرفته شده است که در زمان استفاده از آن دوربین به صورت خودکار تمامی تنظیمات را بر اساس نوع صحنه و سوژه مورد تصویر برداری، تنظیم می‌کند.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

021-62999596

مشخصات دوربین سونی ZV-1

دوربین Sony ZV-1 یک دوربین کامپکت پیشرفته با سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی است که به همراه یک لنز معادل 25.5-70mm با دیافراگم F1.8-2.8 مشخصاتی شبیه به دوربین‌های RX100 VII, V را ارائه می‌دهد، اما بارزترین تفاوت این دوربین با سایر مدل‌های مشابه در آن است که در طراحی آن از یک صفحه LCD لمسی و چرخان استفاده شده است که امکان ثبت تصاویر به صورت سلفی را نیز فراهم می‌آورد.

تصویر سونی ZV-1

به طور کلی دوربین سونی ZV-1 از ویژگی‌های سخت افزاری مشابه با RX100 VA برخوردار است اما در هر صورت این دوربین به گونه‌ای طراحی شده است که عکاسی و تصویر برداری سلفی برای محتوا نویسان و بلاگرها را به میزان بسیار زیادی آسان می‌نماید.

این دوربین از قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم سوژه برخوردار است و این اطمینان خاطر را به وجود می‌آورد که در هر شرایط چشم و صورت سوژه در واضح ترین حالت ممکن قرار دارد. همچنین استفاده از درگاه ورودی میکروفون با قابلیت جداسازی نویز محیط از صدای سوژه از جمله ویژگی‌هایی می‌باشد که امکان صدابرداری مطلوب همزمان با تصویربرداری را به وجود می‌آورد.

 

این دوربین از یک مود ویژه برای از فوکوس خارج کردن پس زمینه برخوردار است و در زمان کار کردن با آن به طور خودکار با استفاده از یک دیافراگم باز و در فوکوس قرار دادن سوژه نزدیک به دوربین محوترین حالت پس زمینه را به وجود می‌آورد. همچنین وجود یک لامپ نشانگر در قسمت جلو دوربین قرار داشتن دوربین در حالت ضبط فیلم را هشدار می‌دهد.

دوربین سونی Sony ZV-1 قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K UHD تا 30 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 1080 تا 120p می‌باشد و در حالت فیلمبرداری سرعت بالا قادر است تا به فریم ریت 960p نیز دست پیدا کند. این دوربین فاقد ویزور و سوکت هدفون است اما در هر صورت وجود کفشک اتصال و رابط میکروفون خارجی از جمله امکانات قابل توجه آن به شمار می‌آیند.

 

قیمت دوربین سونی ZV-1

دوربین سونی ZV-1 با توجه به ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های محبوب در بازار عکاسی دیجیتال شناخته می‌شود. اما برای افراد بسیاری، قیمت این دوربین نیز اهمیت زیادی دارد. برای دستیابی به این محصول، توجه به فاکتورهای مانند کیفیت تصویر، عملکرد فوکوس، و قابلیت‌های فیلمبرداری ضروری است، در حالی که هزینه آن نیز باید متناسب با این ویژگی‌ها باشد تا کاربران بتوانند بهترین تجربه را از این دوربین داشته باشند.

جهت استعلام قیمت دوربین سونی ZV-1 با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

021-62999596

تصویر ZV-1

نتیجه گیری 

دوربین سونی ZV-1 یک دوربین بسیار خاص و منحصر به فرد است که برای اهداف خاصی نیز طراحی شده است. بسیاری از ویژگی‌های موجود در این دوربین، محصولات پیشرفته‌ای همچون دوربین سونی RX100 VA را یادآوری می‌کنند و اگر شما قادرید تا بدون استفاده از ویزور الکترونیکی نیز تصاویر خود را به دست آورید. دوربین سونی ZV-1 همچنان یک گزینه ایده آل برای عکاسی نیز به شمار آورده می‌شود. ویژگی‌های ظاهری و شکل بدنه این دوربین استفاده از آن در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری را آسان نموده است و ویژگی قابل توجه آن توانایی این دوربین برای به خاطر سپردن تنظیمات فیلمبرداری در زمان تغییر وضعیت بین هر یک از حالت‌های عکاسی یا فیلمبرداری است.

این یک دوربین کاملا کوچک و کم حجم است اما در هر صورت در زمان استفاده کاملا خوش دست به نظر می‌رسد و همراه داشتن آن در موقعیت‌های مختلف به هیچ عنوان یک وزن سنگین به سایر اقلام همراه تحمیل نمی‌کند. اگرچه هدف از طراحی دوربین Sony ZV-1، استفاده آن از سوی بلاگرها بوده است، اما در هر صورت این یک دوربین کاملا کارآمد برای عکاسی در شرایط مختلف نیز می‌باشد و در صورتی که تمایل دارید تا عکاسی و فیلمبرداری را به همراه هم در اختیار داشته باشید این دوربین یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

درخواست تعمیر دوربین در محل