تعمیر صفحه نمایش LCD دوربین سونی آلفا

دوربین عکاسی سونی آلفا از سری دوربین های دیجیتالی بدون آینه با فناوری و تکنولوژی های روز دنیا است که خدمات تعمیری آن بسیار مهم و حساس بوده زیرا در آن هیچ جای اشتباهی وجود ندارد و تمامی خدمات مشمول تعمیر، تعویض و سرویس های مربوط به این دوربین وظیفه تکنسین های حرفه ای و دوره دیده است.

این فرایند در کشور ایران تنها در ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنزهای سونی  امکان پذیر است.

 

 

مشکلات رایج صفحه نمایش ال سی دی دوربین عکاسی سونی آلفا :

  • خراشیده شدن ال سی دی

  • فرسوده شدن روکش

  • ترک خوردن صفحه نمایش

  • شکسته شدن ال سی دی

  • ال سی دی بدون نمایش تصویر

  • روشن نشدن LCD

  • صفحه نمایش به طور متناوب روشن می‌شود

 

 

 

دوربین های سونی سری آلفا برای تعمیر شامل موارد زیر است :

 A9  ،   A7S II، A7S ، A7R IV ، A7R III ، A7R II ، A7R ، A7III ، A7 II ، A7

Camera-Sony-A7-Ideal-Dorbin

 

 

ترک خوردگی و خراشیدگی صفحه نمایش LCD دوربین سونی آلفا

صفحه نمایش ال سی دی دوربین های سونی آلفا اگر دچار آسیبی همچون شکستگی یا خراشیده شدن بر اثر افتادن شود قابل تعمیر نخواهد بود بلکه نیاز به تعویض فیزیکی آن قطعه خواهد داشت. معمولا عواملی مانند ضربه خوردن به ال‌سی‌دی یا آب خوردگی و رطوبت زیاد باعث سیاه شدن یا مخدوش شدن تصویر در LCD دوربین های سونی سری آلفا می‌شود.

 

 

 

محافظت از LCD صفحه نمایش دوربین سونی آلفا

عملکرد هایی برای جلوگیری از این گونه حوادث و آسیب ها به صفحه نمایش دوربین وجود دارد که کاربران با رعایت آنها می‌توانند احتمال شکستگی ، خراشیدگی و آب خوردگی را کم و حتی به صفر برسانند. اولین و مهم ترین بخش این است که دوربین خود را در یک قاب محافظ دوربین نگهداری کنید. استفاده از محافظ صفحه نیز می‌تواند به محافظت از صفحه نمایش LCD  دوربین شما در برابر خط و خش کمک شایانی کند. با وجود تمامی این موارد پیشگیری تنها راه جلوگیری از آسیب دیدن این قسمت از دوربین سونی آلفا است.

 

 

 

راه حل های تعمیر LCD دوربین عکاسی سونی آلفا

توجه داشته باشید که ال سی دی دوربین های عکاسی سونی آلفا پس از آسیب دیدگی تعویض و به هیچ وجه قابل تعمیر نمی‌باشد. تعویض ال سی دی دوربین سونی آلفا در ایران تنها در ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی و توسط تکنسین های حرفه ای انجام می‌شود. متخصصین ما LCD دوربین آسیب دیده شما را بررسی و با گزارش اطلاعات مورد نیاز در رابطه با روش کار و قیمت با کاربران در اشتراک گذاشته و با تایید مشتری قطعه آسیب دیده را با قطعه اورجینال تعویض می‌کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قطعات تعمیری و تعویضی در حوضه دوربین های عکاسی سونی سری آلفا به وبسایت رسمی سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین مراجعه فرمایید.

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنزهای سونی