بررسی دوربین سونی A7S III

تصویر ​​دوربین سونی A7S III

دوربین سونی A7S III یکی از جدیدترین مدل‌های دوربین‌های دیجیتال از سری A7S است که توسط شرکت سونی عرضه شده است. این دوربین با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، قابلیت‌های حرفه‌ای عکاسی و فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد. سونی A7S III با سنسور فول فریم 12.1 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیو 4K با فرکانس بالا، انعطاف پذیری و کیفیت بالایی را در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری فراهم می‌کند. این دوربین با ارائه عملکرد عالی در شرایط نوری مختلف، کارایی بالا در شرایط نوری کم و کیفیت تصویر بی‌نظیر، جذابیت زیادی برای عکاسان حرفه‌ای و علاقمندان به فیلم‌برداری دارد.

جهت خرید دوربین sony A7S III می‌توانید به نمایندگی دوربین سونی (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و دوربین سونی A7S III خود را همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید. 

ایده آل دوربین به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خدمات دوربین سونی و لنز سونی علاوه بر معرفی جدیدترین دوربین‌ها و لنزهای سونی، مشاوره رایگان جهت خرید در اختیار شما عزیز می‌گذارد و در صورت خرابی لنز دوربین، خرابی دوربین خود و رفع ایراد می‌توانید از خدمات نمایندگی دوربین سونی با نظارت مدیریت مجموعه جناب آقای عمران قاسمی بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین سونی A7S III و تعمیر در محل می‌توانید با کارشناسان مجرب ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

021-62999596

تصویر بررسی دوربین سونی A7S III

 

مشخصات دوربین سونی A7S III

دوربین سونی A7S III دارای مشخصات فنی بسیار قدرتمندی است که برای عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای بسیار جذاب است. در زیر مشخصات اصلی این دوربین را بررسی می‌کنیم:

سنسور

دارای سنسور فول فریم Exmor R CMOS با رزولوشن 12.1 مگاپیکسل که برای عکاسی در شرایط نوری کم بهینه شده است.

فیلم‌برداری

قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با فرکانس بالا تا 120 فریم در ثانیه با استفاده از کدک‌های XAVC S و XAVC HS.

Stabilization (استابلایزر)

دارای سیستم استابلایزر تصویر داخلی (In-Body Image Stabilization) که بهبودی برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای فراهم می‌کند.

Autofocus (فوکوس خودکار)

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته با تشخیص فازی و کنتراستی با پوشش 92% اطلاعات تصویر.

عملکرد در شرایط نوری کم

عملکرد بسیار بالایی در شرایط نوری کم تا ISO 409600 با حفظ کیفیت تصویر.

صفحه نمایش

دارای صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی با رزولوشن 1.44 میلیون نقطه که قابلیت پایین و بالا کردن و چرخش را داراست.

منبع تغذیه

استفاده از باتری NP-FZ100 با عمر باتری بهبود یافته و قابلیت شارژ از طریق USB.

اتصالات

دارای درگاه‌های HDMI تمام اندازه، USB Type-C، ورودی و خروجی هدفون و میکروفن، ورودی میکروفن 3.5 میلیمتری و درگاه میکرو USB.

این مشخصات تنها بخشی از ویژگی‌های قابل توجه دوربین سونی A7S III هستند که آن را یک انتخاب برتر برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای می‌سازد.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

021-62999596

تصویر ​​دوربین سونی A7S III

بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های دوربین sony A7S III

سنسور جدید

پیش از این کمپانی سونی دوربین‌های A7S و A7S II را با سنسورهای فول فریم 12.2MP تولید کرده بود و با انتظار کیفیت فیلمبرداری 4K از A7S III احتمالا سنسور مشابهی برای این دوربین استفاده خواهد شد، زیرا برای ثبت فیلم‌های 4K به یک سنسور رزولوشن بالا نیازی نیست؛ اما احتمالا این یک سنسور به روز رسانی شده با طراحی جدید خواهد بود و با توجه به پردازنده‌های پر قدرت طراحی شده در کمپانی سونی، این سنسور به جای رزولوشن بالاتر قدرت پردازش بالاتر را برای دوربین فراهم می‌کند. البته در صورت تمایل سونی برای دستیابی به کیفیت فیلمبرداری 6K یا 8K به سنسورهای رزولوشن بالا از قبیل سنسورهای 24 مگاپیکسلی نیاز خواهد بود.

 

DCI 4K و فریم ریت در دامنه گسترده تر

در حال حاضر دوربین سونی A7S III قادر است تا فوتیج‌های 4K را با فرمت UHD 4K ارائه دهد. برای دستیابی به این حالت از فریم ریت‌های 24p و 25p استفاده می‌شود و در زمان تصویر برداری با فریم ریت‌های بالاتر برای به دست آوردن تصاویر اسلوموشن (در کیفیت فول اچ دی) این دوربین به 100/120p با ضریب کراپ 2.2x محدود می‌شود.

انتظار می‌رود تا برای مقابله با این حالت، دوربین جدید سونی از گزینه ثبت فیلم با 50/60p در حالت 4K استفاده کند. فریم ریت‌های بالاتر برای به دست آوردن تصاویر اسلوموشن آهسته‌تر به خصوص در زمان فیلمبرداری به صورت 4K HDR نیز احتمالا وجود خواهند داشت.

 

فیلمبرداری 10bit بدون محدودیت زمانی در دوربین sony A7S III

مسئله بیت ریت (bitrate) یکی از حوزه‌هایی است که دوربین sony A7S III در آن به پیشرفت بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر این دوربین قادر به فیلمبرداری 4:2:0 8-bit در 100Mbps می‌باشد و در این تنظیمات قادر به انجام فیلمبرداری برای مدت زمان 30 دقیقه بدون وقفه است. برای به دست آوردن نسبت ابعاد تصویر به صورت 4:2:2 که اطلاعات رنگ دو برابر نسبت به حالت 4:2:0 را ارائه می‌دهد به فرمت 8-bit نیاز است ولی با این شرایط خروجی تصویر تنها از طریق درگاه HDMI امکان پذیر می‌باشد.

در حالی که بسیاری از دوربین‌های مدرن امروزی قادر به ثبت فوتیج‌های داخلی در گستره وسیعی از فریم ریت‌های مختلف هستند، توانایی دوربین برای ثبت فوتیج‌های 10bit یکی از ویژگی‌های پیشرفته و بسیار مورد نیاز می‌باشد. به نظر می‌رسد که کمپانی سونی با حذف محدودیت زمانی و ارائه فرمت 10bit گام بلندی برای تولید یک دوربین تصویر برداری پیشرفته را بر می‌دارد.

 

ویزور به روز رسانی شده

دوربین سونی A7S III از یک ویزور نسبتا بزرگ با بزرگنمایی 0.78x و رزولوشن 2.36 میلیون نقطه برخوردار است. دوربین‌های جدیدترین همچون A9 و A7R III رزولوشن معادل با 3.69 میلیون نقطه را ارائه می‌دهند و انتظار می‌رود تا محصولات جدید سونی نیز از یک ویزور به روزرسانی شده برخوردار باشند .

 

بهبود سیستم فوکوس دهی

کمپانی سونی در تولید دوربین‌های جدید خود پیشرفت‌های بسیار زیادی را در عملکرد سیستم فوکوس دهی دوربین به وجود آورده است. دوربین sony A7S III نیز از یک سیستم فوکوس دهی به روز رسانی شده برخوردار است. این دوربین از سیستم اتوفوکوس دوگانه با برخورداری از هر دو حالت تشخیص فاز و تشخیص کنتراست و همچنین برخورداری از تعداد نقاط 693/425 برای هر یک از این حالت ها را دارد.

 

قیمت دوربین sony A7S III

قیمت دوربین سونی A7S III معمولا در رده قیمت دوربین‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرد. این دوربین به دلیل ویژگی‌ها و عملکرد برتر خود می‌تواند قیمتی بالاتر نسبت به دوربین‌های معمولی داشته باشد. اما مهم‌ترین نکته این است که قیمت آن با توجه به بازار، منطقه جغرافیایی و شرایط فروش مختلف متغیر است. جهت اطلاع از قیمت دقیق و روز دوربین سونی A7S II با کارشناسان ما از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

021-62999596