بررسی دوربین سونی A7C

در این مقاله، قصد داریم اولین دوربین بدون آینه فول فریم مبتدی سونی که Sony A7C است را معرفی کنیم. دوربین سونی A7C یک دستگاه فوق‌العاده است که با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، باعث شده تا در میان دوربین‌های سونی دیگر متمایز شود. جهت خرید دوربین سونی a7c و یا کسب اطلاعات بیشتر راجع به آن، به نمایندگی دوربین سونی (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و یا از طریق شماره 62999596-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قبل از ورود به جزئیات راجع به sony a7c، بیایید نگاهی به مشخصات اصلی این دوربین بیندازیم.

تصویر دوربین sony A7C

مشخصات دوربین Sony A7C

دوربین Sony A7C از یک سنسور 24 مگاپیکسلی تمام فریم 2 MP مدل Exmor R BSI برخوردار بوده که عامل اصلی کیفیت بالای فیلمبرداری این دوربین است. این دوربین از پردازنده تصویر بسیار با کیفیت BIONZ X پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای صفحه نمایش لمسی است که عملکردهای نرم افزاری مختلفی روی آن قرار داده شده است. در دوربین سونی A7C تثبیت کننده تصویری نیز به کار رفته است که لرزش موجود در تصاویر را کاهش می‌دهد و عکس‌های با کیفیت‌تری ثبت می‌کند. این دوربین قابلیت اتصال از راه دور با استفاده از بلوتوث و وای فای را نیز دارد.

دوربین سونی A7C دارای رزولوشن 6000 در 4000 پیکسل است که این مقدار، کیفیت بسیار بالایی برای یک دوربین بدون آینه محسوب می‌شود. اندازه سنسور دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha A7C Body برابر 35.6 در 238 میلی‌متر است. ابعاد کوچک و وزن سبک این دوربین آن را به کوچک‌ترین دوربین بدون آینه در دنیا تبدیل کرده است.

تصویر دوربین سونی A7C

دوربین سونی A7C برای چه کسانی مناسب است؟

در یک نگاه، سونی A7C اساسا یک نسخه فول فریم از سونی A6100 یا سونی A6400 سطح پایه است؛ با این تفاوت که این دوربین دارای صفحه نمایش LCD با قابلیت مفصل بندی کامل در سمت (خارج) و IBIS (لرزشگیر) در قسمت داخل است. اما اگر بخواهم صادق باشم، سونی A7C، یک نسخه فول فریم از مبتدی‌ترین دوربین‌های سونی است.

این دوربین با وزن پایین خود یکی از سبک‌ترین و جمع و جورترین دوربین‌های فول فریم موجود در بازار است که برای برخی از عکاسان عالی است. با این حال، با خرید دوربین سونی A7C، برخی امکانات را از جمله کلیدهای فرمان دوگانه، دکمه‌های دوتایی C1/C2 و غیره را از دست می‌دهید.

بررسی دوربین Sony A7C (جوانب مثبت و منفی)

به طور کلی، کسانی که از دوربین Sony A7C استفاده می‌کنند، از آن راضی هستند و جدای از ارگونومی مبتدی و عدم وجود اسلات کارت دوگانه، جنبه منفی زیادی راجع به این دوربین وجود ندارد. ما برای شما جنبه‌های مختلف این دوربین را که نشانگر نقاط قوت و ضعف دوربین سونی A7C است، بررسی کرده‌ایم.

 

کیفیت تصویر

سنسورهای 24 مگاپیکسلی فول فریم این روزها همه جا هستند و سال‌ها است که همه آن‌ها عالی بوده‌اند. محدوده دینامیکی شگفت‌انگیز، سطح نویز بسیار کم تا ISOهای 6400 یا حتی 12800 برای عکس‌های حرفه‌ای و ISO 25600 برای عکس‌برداری معمولی‌تر از دیگر ویژگی‌های دوربین سونی av7 است. اگر 24 مگاپیکسل برای شما کافی است، شما عاشق تصاویر Sony A7C خواهید شد.

اگر اتفاقی عکس خود را با فرمت JPG بگیرید، با توجه به رنگ‌هایی که حسگر سونی A7C دارد، تصاویر شما با کیفیت و زیبا ثبت می‌شود. همچنین اگر با فایل‌های خام در Adobe Lightroom کار می‌کنید، این دوربین کاملا مناسب است. از نظر ویدیو، A7C کیفیت زیادی را با توجه به عرض کامل حسگر و گزینه‌های ضبط DRO و S-log ارائه می‌کند.

 

عملکرد فوکوس خودکار

عملکرد فوکوس خودکار بدون آینه سونی a7c بهترین و ساده‌ترین است و فناوری آن‌ها اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد و این تنها با احتساب دوربین‌های فول فریم اصلی E-mount است. این جدیدترین نسل سیستم فوکوس خودکار ترکیبی است که دارای نقاط فوکوس دقیق است.

تصویر دوربین A7C

طراحی و دوام

با وجود اندازه جمع و جور و طراحی ارگونومیک سطح پایه، سونی A7C یک دوربین محکم و بادوام است. این دوربین دارای قاب بدنه فلزی است و در برابر آب و هوا آب بندی شده است. از نظر طراحی نیز تعادل خوبی بین قابل حمل بودن و گرفتن راحت مناسب این دوربین در دست وجود دارد.

 

قیمت دوربین Sony A7C

قیمت دوربین Sony A7C به دلیل نوسانات قیمت دلار متغیر است و اولویت این مدل دوربین برای فیلمبرداری می‌باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت‌ها با بخش نمایندگی فروش دوربین سونی از طریق شماره 62999596-021 تماس بگیرید.

در آخر، دوربین Sony A7C با ترکیب کیفیت تصویر عالی، عملکرد فوکوس خودکار برتر، طراحی مقاوم و اندازه کوچک، یک انتخاب عالی برای عکاسان مبتدی و حرفه‌ای است. این دوربین توانسته است استانداردهای بالایی در دسته دوربین‌های بدون آینه فول فریم ایجاد کند و یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار باشد