معرفی لنز سونی Sony FE 600mm F4 GM OSS

نمایندگی دوربین سونی

 

معرفی لنز Sony FE 600mm F4 GM OSS 

لنز سونی Sony FE 600mm F4 GM OSS  یک لنز سوپر تله فتو است که به طور خاص برای دوربین های میرورلس و فول فریم سونی طراحی شده است .

در طراحی ساختار این لنز از سه عدسی فلوریت ؛ یک عدسی محدب بزرگ و سه عدسی ED استفاده شده است و موتور اتوفوکوس آن نیز از نوع XD خطی است و دارای قدرت بسیار زیادی در به حرکت درآوردن گروه های فوکوس دهی در درون این لنز می باشد .

نمایندگی دوربین سونی

در طراحی این لنز از پوشش دهنده کوتینگ Nano AR برای از بین بردن حالت روح و فلیر و از کوتینگ فلورین برای دفع ذرات روغن و رطوبت استفاده شده است .

دیافراگم این لنز از نوع مدور 11 تیغه ای بوده و حداقل فاصله فوکوس دهی آن حدود 4/5 متر بیان شده است . بیشترین بزرگنمایی قابل دستیابی در لنز Sony FE 600mm F4 GM OSS  حدود 0.14x  بیان شده است .

بدنه این لنز دارای حالت مهر و موم در برابر شرایط اقلیمی است و در حالت فوکوس دستی از عملکرد خطی برخوردار می باشد .

قطر دهانه  فیلتر آن 40 میلیمتر بوده و از مبدل های تله 1.4x , 2x پشتیبانی می نماید.

 

ویژگی های اصلی لنز Sony FE 600mm F4 GM OSS عبارتند از :

نوع لنز : لنز پرایم

فاصله کانونی لنز : 600 میلیمتر

استابیلایزر تصویر : دارد

مانت لنز : Sony FE

بازترین دهانه دیافراگم لنز : F4

حداقل فاصله فوکوس دهی لنز : 4/5 متر

بیشترین حالت بزرگنمایی : 0.14x

وزن بدنه لنز : 3040 گرم

طول بدنه لنز : 449 میلیمتر

 

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع لنز و دوربین سونی در ایران ؛ تمامی خدمات لازم برای سرویس های دوره ای لنز های سونی را ارایه می نماید .

برای تماس با واحد فروش و خدمات پس از فروش نمایندگی دوربین سونی در ایران ؛ با شماره تلفن های مندرج در این سایت تماس حاصل نمایید .