نسخه های جدید از دوربین های سونی a7R III, a7R IV به بازار عرضه می شوند

 

کمپانی سونی نسخه های جدیدتری از محصولات  دوربین های سونی a7R III  و a7R IV ارایه خواهد داد و در این دوربین های جدید که با اضافه شدن یک حرف A به آخر نامگذاری مدل آنها نسبت به محصولات قدیمی تر متمایز می شوند ، برخی بهبود ها در عملکرد این دو محصول به وجود خواهد آمد .

بر اساس اطلاعات به دست آمده از نمایندگی دوربین سونی ، برای هر دو مدل از دوربین های  a7R III (model: ILCE-7RM3A) و a7R IV (model: ILCE-7RM4A) بهبود عملکرد پانل LCD و تقویت آن به ارایه کیفیت 2.36 میلیون نقطه در مقایسه با 1.44 میلیون نقطه که پیش از این در مدل های قدیمی تر از این دو محصول  وجود داشت ، با استفاده از این به روز رسانی به دست خواهد آمد .

همچنین بر اساس اعلام کمپانی سونی ، دوربین های جدید  که این به روز رسانی را به دست می آورند با کاهش جزئی طول عمر باتری ( به مقدار 10 شات در هر مرتبه از شارژ کامل باتری ) در زمان عکاسی با صفحه LCD مواجه خواهند شد .

نمایندگی دوربین سونی اعلام می دارد که مدل های دوربین سونی a7R IV (model: ILCE-7RM4A) بعد از این قادر به ارایه نمایش لوگو سونی در قسمت پایین صفحه نمایش نمی باشند.

کمپانی سونی تا کنون هیچ گونه تغییر قیمت برای این محصولات را ارایه نکرده است و همچنین در حال حاضر هیچ یک از فروشگاه های دوربین سونی برای عرضه و فروش این محصولات معرفی نشده اند . علاوه بر این ، از آنجا که تا کنون هیچ تغییر عمده ای در نامگذاری این محصولات به وجود نیامده است ، ابهامات زیادی برای خریداران محصولات سونی به وجود آمده اند .

 

نمایندگی دوربین سونی اعلام می دارد که جهت اطمینان از هر گونه به روز رسانی در نسخه های نرم افزار  و سخت افزار دوربین های این کمپانی ، حتما به مرکز خدمات تعمیر دوربین سونی مراجعه نمایید.