معرفی لنز سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II

 

لنز سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II​ یک لنز زوم تله فتو است که به طورخاص برای استفاده به همراه دوربین های سونی مانت E طراحی شده است. این لنز نه تنها از کیفیت تصویر و عملکرد فوق العاده ای در رابطه با سیستم های اتوفوکوس برخوردار است بلکه وزن سبک آن به کاربران اجازه می دهد تا انعطاف پذیری و راحتی بسیار زیادی را در طول زمان های عکاسی تجربه کنند.

 

اگر به عنوان یک کاربر دوربین سونی انتظار دارید تا در تمامی فواصل کانونی از تصاویری کاملا شفاف و شارپ در هر یک از گوشه ها برخوردار باشید، این لنز قادر است تا در تمامی حالتهای زوم و در تمامی دیافراگم ها ، تصاویری با کیفیت همسان را در اختیار شما قرار دهد.

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

این لنز به دلیل برخورداری از دو عدسی نیمه کروی و یک عدسی XA که با دقت 0.01 میکرون سطح آن تراش داده شده است ، قادر است تا تصاویری کاملا بدون اعوجاج و با رزولوشن بالا در تمامی نواحی تصویر ارایه دهد.

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

ویژگی های اصلی لنز سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II​ :

نوع لنز : لنز زوم

فاصله کانونی لنز : 70–200 mm

استابیلایزر تصویر : دارد

نوع مانت لنز : Sony E, Sony FE

بازترین حالت دیافراگم : F2.8

بسته ترین حالت دیافراگم : F22

حداقل فاصله فوکوس دهی : 0.40 m

بیشترینمقدار بزرگنمایی : 0.3×

وزن بدنه لنز : 1045 g

طول بدنه لنز : 200 mm

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

در طراحی این لنز از آخرین فناوری های ویژه کمپانی سونی برای کاهش تنفس فوکوس در زمانهای فیلمبرداری و تغییر فوکوس در طول زمان های زوم کردن ،‌استفاده شده است .موتور خطی XD  به کار رفته دراین لنز و یک واحد مخصوص هدایت دیافراگم در آن عملکردهای کاملا مستقل و بدون صدا را برای بخش های مکانیکی لنز فراهم آورده اند و به همین دلیل ، این لنز یک گزینه ایده آل برای استفاده در طول زمانهای فیلمبرداری به شمار می آید. ویژگی های فوکوس دستی واکنش گرای خطی در این لنز موجب می شود تا کنترل دقیق حالت های فوکوس دستی در آن قابل دستیابی باشند.

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

بنا بر اعلام کمپانی سونی ؛ لنز سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II​ سبکترین لنز زوم 70-200mm F2.8 در بین تمام مدل های مشابه است و موتور های خطی XD به همراه آلیاژ منیزیم به کار رفته در ساختار خارجی بدنه آن باعث شده اند تا وزن کلی بدنه این لنز در حدود 29 درصد کمتر از مدل پیشین در خط تولید محصولات سونی باشد. طراحی پیشرفته بدنه این لنز موجب شده است تا حالت تعادل آن بر روی بدنه دوربین های سونی به خوبی حفظ شده و در عین حال حمل و نقل آسان آن در طول زمانهای عکاسی امکان پذیر باشد.

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

تهیه و تنظیم :‌ایده آل دوربین - نمایندگی دوربین سونی در ایران

به کوشش بخش تعمیر دوربین سونی