لنز جدید Sony 12-24mm F2.8 GM معرفی شد .

 

کمپانی سونی یک لنز جدید در رده محصولات پیشرفته G Master معرفی نمود . این لنز جدید که به طور خاص برای دوربین های فول فریم طراحی شده است یک لنز  Sony 12-24mm F2.8 GM است و گشودگی دیافراگم ثابت F2/8 آن برای دوربین های فول فریم موجب شده است تا برچسب قیمت سر سام آور 3000 دلار نیز بر روی آن قرار بگیرد .

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

لنز جدید سونی Sony 12-24mm F2.8 GM از بدنه مهر و موم شده در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار برخوردار است و وزن تقریبی آن به حدود 847 گرم می رسد . این محصول با ابعاد 97.6 x 137mm کمی بزرگتر از لنز 14-24mm F2.8 دیده می شود و با برخورداری از یک اصلی جلویی کاملا بزرگ موجب شده است تا امکان استفاده از فیلتر های ژله ای در قسمت انتهایی آن فراهم آید .

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

در ساختار اپتیکال لنز سونی Sony 12-24mm F2.8 GM از 17 المنت در 14 گروه استفاده شده و از جمله این المنت ها به سه عدسی XA Extreme Aspheric و یک عدسی محدب استاندارد می توان اشاره نمود . دو عدسی ED به همراه سه عدسی سوپر ED برای از بین بردن حالت های اعوجاج کروماتیک جانبی در این لنز دیده می شوند . همچنین بر اساس اعلام کمپانی سونی مشکل حالت های اعوجاج ناشی از لنز فلیر و پدیده کوما ؛ در این لنز به طور کامل برطرف شده اند .

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

استفاده از پوشش جدید و پیشرفته Nano AR نسل دوم بر روی عدسی ابتدایی سبب شده است تا حالت های روح و فلیر در این لنز به طور کامل کنترل شوند . و با توجه به انحنای شدید و تحدب عدسی ابتدایی این لنز ؛ از بین رفتن حالت های روح و فلیر ؛ یک پیشرفت کاملا جدید در صنعت تولید لنز از سوی سونی به شمار می آید . کوتینگ فلورین برای دفع قطرات رطوبت و چربی و مقاومت در برابر اثر انگشت انسان ؛ همچنان وجود دارد .

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

دیافراگم 9 تیغه ای حداقل فاصله فوکوس دهی 28 سانتیمتر در تمامی فواصل کانونی ؛ از دیگر مشخصات قابل توجه این لنز به شمار می آیند . مکانیسم زوم داخلی در این لنز به کار رفته است ولی با این وجود مقداری حرکت عدسی جلو لنز در طول زمان استفاده از آن ممکن است مشاهده شود .

 

از چهار موتور XD خطی برای به حرکت در آوردن دو گروه فوکوس در یک مکانیسم فوکوس دهی شناور استفاده شده است . گروه های فوکوس دهی قادر به ارایه واکنش در 60/1 ثانیه هستند و از این جهت سرعت فوکوس بسیار بالای دوربینی همچون Alpha 9 / II را به خوبی پشتیبانی می نماید .

تعمیر دوربین سونی - نمایندگی دوربین سونی

لنز جدید سونی Sony 12-24mm F2.8 GM از اواسط تابستان با قیمت 3000 دلار در بازار های جهانی در دسترس خواهد بود .

 

تعمیر دوربین سونی

نمایندگی دوربین سونی

نمایندگی دوربین سونی در تهران