لنز جدید سونی 20mm f/1.8 G معرفی شد

لنز جدید سونی 20mm f/1.8 G معرفی شد

کمپانی سونی , به تازگی از جدید ترین لنز پرایم خود رونمایی کرده است . این لنز جدید یک لنز پرایم 20mm f/1.8 G است و بنا بر اعلام سونی این یک لنز سبک و کم حجم با کیفیت و عملکرد بسیاری عالی است و به طور خاص برای استفاده به همراه دوربین ها دارای مانت E طراحی شده است .

نمایندگی دوربین سونی

همچنین کمپانی سونی اعلام نموده است که این لنز ؛ دارای بازترین زاویه دید ممکن است که تاکنون برای دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است .

بنا بر اطلاعات به دست آمده در نمایندگی دوربین سونی ؛ لنز 20mm f/1.8 G یک لنز سبک و کم حجم است که از مهر و موم بدنه در برابر شرایط اقلیمی برخوردار می باشد . نمایندگی دوربین سونی

در ساختار اپتیکال این لنز از 14 عدسی در 12 گروه استفاده شده است . از جمله این عدسی  ها به دو عدسی پیشرفته AA محدب و سه عدسی کم تراکم ED باید اشاره نمود که به از بین بردن حالت های اعوجاج تصویر و شارپ تر شدن آن ؛ کمک بسیار زیادی می نمایند .

نمایندگی دوربین سونی

در سیستم فوکوس دهی این لنز از دو موتور XD استفاده شده است . این موتور ها به همراه هم دستیابی به حالت اتوفوکوس بسیار سریع و دقیق را امکان پذیر می نمایند . دیافراگم آن از نوع 9 تیغه ای مدور بوده و با استفاده از یک سوئیچ خاموش / روشن ، صدای کلیک لنز را خنثی می توان نمود .

نمایندگی دوربین سونی

ورن کلی این لنز در حدود 373 گرم اعلام شده است اما با وجود این حجم و وزن بسیار ناچیز در تهیه عکس های کلوز آپ عملکرد بسیار عالی را ارایه می نماید . حداقل فاصله فوکوس دهی آن 5/7 اینچ است و ساختار اپتیکال آن ؛ استفاده از این لنز برای عکاسی از آسمان و عکاسی نجومی را نیز به خوبی امکان پذیر می نماید .

نمایندگی دوربین سونی

لنز جدید سونی Sony FE 20mm f/1.8 G از ماه مارچ با قیمت 900 دلار در بازار های جهانی در دسترس خواهد بود و اطلاعات بیشتر و دقیقتر در مورد آنرا از وبسایت سونی می توان به دست آورد .

نمایندگی دوربین سونی در تهران

تعمیرات دوربین سونی